Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 8 marca 2015

MEP PART na YouTubie!



Cześć wszystkim!
Tu Maja aka Luke, dzisiaj zrobiłam znaczy wrzuciłam na YouTube mep parta Juicy wiggle :)))
Starałam się bardzo go zrobić więc doceń moją pracę i obejrzyj (: robiłam to bardzo bardzo długo ;c więc zapraszam cię to oglądania tego teledysku, to mój pierwszy mep ): 
Oczywiście zapraszam też do łapkowania ^^ komentowania i subskrybowania :D P.s jak rozwiniesz na YT jest po Polsku c: Aaa i mój kanał na YT jest podany w menu rozwijanym c:
więc zapraszam :333 Jeszcze pod tym postem dodam odcinek żeby nie było xddd

Tak to ten mep zapraszam! (:
Okey to by było na tyle c: ja już kończę pisać tego posta, ponieważ muszę się pouczyć na sprawdzian z przyrody dwie lekcje ;c przeczytać lekturę ;_; i chce wyjść jeszcze na podwórko (: + Błażej mi spamuje na GG (Błażej to ten ludź z którym byłam na kebabie D;) poszperajcie se w Archiwum bloga na pewno będzie nazwa była chyba VIP + nowe usta czy jakoś tak XD
Okej to by było na tyle Pa! c:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz