Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 27 lutego 2015

Alicja nie gra?! ;O



Hej mordy XD
Tu Daniel, to nie Maja :p
Jak widzicie po nazwie, nie ma memów tylko jest post dotyczący o naszej Movie Star ! ! ! Alicja ! ! !
Zauważyłem dzisiaj w hightscores, że Alicja nie gra! :o
Dość podejrzane ma 63 lvl, jest w rankingu pierwszą osobą, tak wygoniła Alę (ALAKINGĘ)
na drugi podium.
Ja nie za bardzo przepadam za Alicją, ponieważ wydaje mi się, że jest niemiła ;_; dlaczego akurat u mnie nie miła? Nie chce mi przyjąć zaproszenia i w dodatku je odrzuciła!
No rozumiem 8 lvl, Maja też ją zapraszała, a Maja ma 19 lvl i co? I jej nie za akceptowała! Nawet te zaproszenie jej odrzuciła, ale mniejsza z tym.
Ala ma w statusie napisane X♥AX♥SX♥KX czy jakoś tak, Ala ma aska, trzeba tam wbić xd
Ten status ma już raczej długo, strój nie zmienia coś tu jest podejrzane! :x
Okay przejdźmy do fotek znaczy screen'ów które zrobiłem ;D
 Profil Ali:

Hmm... Ten sam status, ten sam strój no niemożliwe Ala nie gra?!
Może kolejny screen przedstawiający, że faktycznie Alicja nie gra.

Popatrzcie uważnie!
,, Wyświetlaj tylko te Movie Stars, które były niedawno zalogowane
Odhaczyłem ptaszka i widziałem Alę, ale jak zaznaczę, to nie będzie Ali!

Czy wy to widzicie?!
Nie ma Ali :o pierwsza jest ANNIIA, która raczej gra.
Jakim cudem, że Ala nie gra? To niemożliwe co dzień się logowała na msp a teraz? A teraz po prostu nie gra? Czyżby chciała tylko wygonić Alakingę z pierwszego miejsca? Ja tego już niestety nie wiem, ale gdyby ja byłbym na jej miejscu na pewno bym grał w msp z takim poziomem.

Jeszcze jedno, Daniel jest taki głupi D';
Przeglądam internety a tam?
Chuj czy huj? Jak się pisze nie no leję się ze śmiechu ;o;
Zobaczcie hahahah :D

Nie ma co do ukrycia :DDDD
Daniel takie pierdoły ogląda o ja pierdole ;O;
Maja postara się jutro napisać posta o konkursie msp, komunikowałem się z nią na skypie xd
Ona po prostu nie ma czasu pisać bloga, chciała dzisiaj napisać post, ale wybrała się z kolegą do biedry i szukali "Zniszcz ten dziennik" Maja błagała tam ojca żeby pojechał z nią do empika ale się nie zgodził, i ona i ten kolega się popłakali :'( potem Maje głowa bolała i bla bla bla XD

Jeszcze małe info!!!!!!
Zapraszajcie do znaj B))
Szczególnie vipy, Daniel zbiera na celeba XD)))
No proszę :'((((((((
Zaproś! v:
Dziękuję c;

Dobrze to by było na tyle, więc do widzenia xd


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz