Menu

Get your dropdown menu: profilki

środa, 25 marca 2015

Zayn odszedł z 1D... :'(



Heey kochani <3 :'(
Dzisiaj taki nietypowy post, ale ja widać po tytule Zayn odszedł z 1D <3 :c
płakałam razem z moją przyjaciółką (Miranda, Emo Lady na msp)
Opłakiwaliśmy odejście Malika z 1D <3 Zayn byłeś wspaniały w tym zespole <3 wszystkie fanki z całego świata opłakują odejście :'(
Ehh muszę się jakoś z tym pogodzić, że odszedł <3 chce pozostać zwykłym 22-latkiem... tak pisało na Esce.pl ;)
Dziękuję przyjaciółce z klasy, Izie, Natalii i Danielowi za wsparcie, że nie mam płakać to tylko Zayn... <3 dziękuję Wam kocham Was mocno <33 ;c
Natiś tobie szczególnie dziękuję <333 pomogłaś mi w moim płaczu jesteś najlepsza <333 kocham cię mocno <3 nie jesteś directioner ale wspierałaś mnie mocno <3 najlepsza dziękuję <3 chciałabym cię mieć w naj ale nie wiem kogo już wywalić... może modzi zrobią taką zmianę że będzie 4 bff? :) było by megaa <3 Ale do odejścia z 1d... jestem bardzo bardzo załamana :'( nawet jeść mi się nie chce i tylko płaczę ;ccc
Dzięki za przeczytanie tego posta, ale nie wiem co już pisać + dziękuję za 1956 wyświetleń na blogu nie wiem co powiedzieć... po prostu kocham was mocno <333 
Dobrze to by było na tyle :c Paa ;( żegnam Was wraz z moim płaczem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz