Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 20 marca 2015

Piątkowy post ;DDD



Czeee c:
tu Maja aka Luke ;33 witajcie w moim kolejnym poście, nie mam co robić więc piszę Wam ten post :33
Dzisiaj w budzie (szkole) miałam do 13;30 c; wiem, że super moja bff do 12:30 a mój brat oraz kolega do 11:30 zazdro ;_; po szkole byłam w domu i byłam se na asku ;) później Emi po mnie przyszła więc poszłam na plac i teraz, aktualnie wróciłam D;
Wiem, że późno, ale chłopaki z mojej klasy 7 godzin (o 19:30 będzie 8 xd) grają w piłkę nożną XDDD
Jak tak można?! 7-8 godzin grać w piłkę nożną na boisku XD to ja 6-7 godzin spacerowałam z Emilią xd lol tak mało :c
Okeey :3 W poniedziałek mam rekolekcje więc jest supi ^^ + żałosne jest to, że mam w poniedziałek dwie matmy we wtorek dwa polskie a w środę nic c; więc jest spoko XD
Nie mam co zbytnio co pisać więc zakończę pisanie tego posta + myślę, że polubicie nową adminkę na tym blogu. Jest bardzo miłą osobą (: z poczuciem humoru!
Możecie poszukać jej post pod nazwą dokładnie jej nie pamiętam znaczy początku: coś tam coś 69 faktów o mnie! Zapraszam :333
Okeey to by było na tyle Paa :* P.s w święta wielkanocne wracam na msp. (:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz