Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 27 marca 2015

Nati ma nowe przezwisko ;O;



Hejo ludki (:
Piszę tego posta aktualnie o 23:18 ;)) Maja i Daniel są leniwi i nic nie umią napisać więc piszę posta za nich :') A do rzeczy ;o
Dostałam nowe przezwisko od Daniela i Mai ^o^

Od Daniela:
Natalia aka Domestos
Od Mai:
Kisiel

Połączyłam to w jedno słowo i wyszło mi uwaga uwaga!

                                                         Natalia aka Domestos aka Kisiel 8))

Od dzisiaj tak się podpisuje ziomale B))
A i p.s Maja mnie zmusiła o dodanie loga swojej movie star a masz xd
Może pójdę spać... albo nie ciiiii ;P lalalalal :d
Jeszcze jedno ogłoszonko parafialne!!! ;BBB

Mam zamiar kupić vipa na tydzień we wtorek, jak go kupie o ile mi mama kupi XDDDD to zmieniam usta i możecie mnie zapraszać kisolki do znaj B)) to będzie vip na tydzień jak ja się jaram *OOOO* będę mieć vipa <333 a myślałam że nigdy w życiu nie będę mieć o LoL ;oo Okeee kończę pisać posta bo już mi się nie chce pisać ;_____;
Nara ;)

~ Nati.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz