Menu

Get your dropdown menu: profilki

sobota, 7 marca 2015

Emo Dreamers - to co kochamy.

Hey :3 tu Maja aka Luke ;]
Witam was już w kolejnym poście o MSP ^^ tak wiem bardzo się cieszycie. Jednym słowem mówiąc ten konkurs jest cudowny <333 boshe zakochałam się w nim. <3
Okey przejdziem do konkursu...  Nasza wspaniała okładka:


Tak to ta okładka naszego konkursu ;d naprawdę cudne są rzeczy <33 polecam kupować. c;
O ile wyżebram mamę na vipa to zakupię te ciuszki, o ile wyżebram... moje nadzieje legły w gruzach XD

Ciuchy:
















Są na prawdę śliczne <33 c; bardzo mi się podobają, nie wiem dlaczego, ale te Emo jest słodkie <3 Buty bluzki włosy spodnie tatuaże... SĄ BOSKIE <3

Animacje:





















Nazwa: Heart broken songs.
Sc: nie.
Diamenty: Tak, 3.
VIP: Nie.
Kategoria: Miłość & Emocje.
Krótki opis: Movie Star topie swój smutek grając smutne piosenki. ;c





















Nazwa: Demon Tail
Sc: 475.
Diamenty: nie
VIP: nie
Katogoria: Zabawa & Czat
Krótki opis: Movie Star udaje że jest czarnym kotem, który potrzebuje miłości.





















Nazwa: Emo Love
Sc: 650
Diamenty: nie
VIP: nie
Kategoria: Zabawa & Czat
Krótki opis: Movie Star rysuje emo grafiti.




















Nazwa: Dinosaur language
Sc: 525
Diamenty: nie
VIP: nie
Kategoria: Pozy
Krótki opis: Movie Star podrywa kogoś napisem " Rawr " (what?)






















Nazwa: The Emo Network
Sc: 975
Diamenty: nie
VIP: nie
Kategoria: Zabawa & Czat
Krótki opis: Movie Star czatuje z kimś poprzez portal społeczny

Rzeczy:















Bardzo rzeczy mi się podobają :D
Są takie cudowne. <3

Tła:














Powiem szczerze, że te tła są bardzo bardzo śliczniusie <3 tak mi się podobają, że coś chyba tutaj zakupię. ;d

Ciuchy chłopięce:
















Bardzo mi się podobają. :* teraz przynajmniej jest równo chłopcy i dziewczyny po trzy strony ciuchów. Bardzo są śliczne te ciuchy. :D

Looks:





















Bardzo bardzo bardzo śliczny looczek sobie zrobiłam <333 jezuuuu *-* #TAK_BARDZO_KOCHAM <3 jest on naprawdę śliczny jeżeli ci się podoba to zapraszam do kupowania ^^ 
Cały koszt:
5 diax, 1500 sc

Look 2. ~ by Daniel.





















Ten look jest bardzo ładny ;DDD
mimo, ze jest zrobiony przez Daniela (tego mojego naj)
Kolory są bardzo śliczne biały i czarny najbardziej pokazuje emo plusem jest tym, że są śliczne ciemne blond włosy <3333

Okey to by było na tyle w tym poście, tak się rozpisałam, że mnie ręce teraz bolą ;_; ale macie posta <3333333 
Okey to by było na tyle pa :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz