Menu

Get your dropdown menu: profilki

wtorek, 17 marca 2015

Co się dzieje u Mai? XDD



Hey tu Maja aka Luke c;
Dzisiaj zapraszam Was na mój nowy post ;D
Coś o mnie, o moim życiu XD
Okeeey to będzie coś typu, jakie lekcje miałam, co się na nich wydarzyło, co u mnie itp...
Zacznijmy może od lekcji XD

Mój plan:

1. J. Angielski - gadanie o tatusiach xd biedna Misia która musiała wysmarkać się w liść xdd
2. Matma - Nic ciekawego .
3. J. Polski/ Wychowawcza - granie w butelkę (; ft. Misia, Marta, Martyna, Aga, gwałt na polskim Daniel i Dominik się bili... 'O nie! Oni chcą mieć dziecko! ~ Ja. (uwaga teraz dialogi).
Gramy w butelkę... Pytanie do Michasi:
Maja: Misia! Podejdź do jakiegoś synka i zapytaj się która godzina.
Misia: Aga, która jest godzina? xdd
Przerwa - #Selfie w kiblu ft Misia i Marta, pisanie z Izą D; i wysyłanie jej selfie z kibla (zmieściliśmy się w jednym małym kiblu xd nikt nas nie widział), robienie iluminati przed lustrem.
4. Wf/ biblioteka - pikanie na telefonach, łączenie się z twitterem ' Łącze się z twitterem, ale się nie połączę bo nie mam kasy na fonie, ale może się uda' ~ Maja (ja xd)
5. Wychowawcza: Jakaś gimbaza do nas przybyła... rysowanie po jednej karteczce z gimbą hahah ' On jest za bardzo oszpecony!" ~ Ja. Budowanie domku z ulotek, zboczony Kuba, który śpiewał "My słowianie", Pytanie Daniela "Maja do jakiej idziesz gimby?" Moja odpowiedź "Jeszcze nie wiem" xd Cytat pani (dokładnie go nie pamiętam): .... Nemeczek uwaga uwaga poszedłbym z kolegami do łóżka... BUM cała klasa w ryki XDDD 
6. Religia - rysowanie ciepanie się kulką xd, taniec Kuby XDD

Tak, z mojego planu to wszystko, ale przeczytaj bo jest naprawdę genialny XDDD
Wręcz boski <3
Kocham swoją klasę xdd
Teraz co u mnie? A nic ciekawego... Dzisiaj byłam na podwórku z moją bff <3 c;
teraz nie wiem co będę robić ale wiem, że pójdę się spakować do szkoły, bo zadanie już mam ;]
Może pogram se w IMVU albo w osu! xd
P.s na msp wracam dopiero w święta wielkanocne, to już nie długo (; ale wiecie... Jak nie jestem na MSP to mam więcej wolnego czasu, lepsze oceny z kartkówek i sprawdzianów. ;D
Ale nie martwcie się wracam na święta wielkanocne, prawdopodobnie se też kupie vipa więc możecie mnie wtedy zapraszać c; termin... nie wiadomy wszystko napiszę XD

Okeee to by było na tyle ;*
Paa, buziaki :******




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz