Menu

Get your dropdown menu: profilki

poniedziałek, 9 marca 2015

Pixi Star i Zac Star, o co chodzi?



Hey tu Maja aka Luke :3
Dzisiaj wbiłam na msp, ponieważ chciałam dokończyć teledysk, patrzę a tu jakaś Pixi Star, zastanawiałam się i w myślach do siebie mówiłam "Kto to do cholery jest?!" Jak to ujrzałam miałam oczy jak nie wiem :o pisałam też o tym Danielowi (temu mojemu naj na msp xd) i mówiłam wbij na msp, wszedł i... "Kurwa co to jest?!" ~ Daniel. To coś wygląda mniej więcej tak przedstawię u mnie i Daniela (tak podesłał mi screeny).














Boshe :o trochę mnie to przeraża, ale jestem ciekawa co jutro wymyślą. ;]
Jak widzicie dostaniemy prezenty, ale od razu mówię, że to coś do pokoju i 200 sc nawet supi ^^ następną rzeczą są jak te profile się prezentują, oczywiście te Movie Stars zapraszają nas do znaj :o a ja mam np limit więc jak im akceptować mogę? Czary.













Mogę wejść w profil tej osoby, ale nie jest pokazane, że chcemy usunąć przyjaźń albo zaprosić do naj czy <3. Te osoby mają po vipach, celebach i judgich xdd zazdro ;_; następna rzecz to sprawdzić co ci ludzie udostępniają...





















Jedne małe pytanko... Ma tyle lovków na statusie, arcie a nie zarabia fame :o dojść podejrzane... jeszcze jedno... widać że udostępnił 3 zdjęcia :o komentarze też są B)) i tyle lovków? Jezuuuu *3* zazdroszczę :C Okey... kolejna rzecz to, że to był ktoś z filmów wiecie no, ta dodatkowa postać xddd popatrzcie, ma unikatowe ciuszki:











Widzicie?! :O ma unikatowe ciuchy, to strajk! :@
+ Pixie to Samantha, jak wiecie była zwykle w castingu oraz w filmach jako dodatkowa osoba...
A teraz jej nie ma :O + zmieniła się popatrzcie:










O matko! :o Radio maryja XD
Radio Ma RYJA! XD
Hmm...Szkoda, ze nie ma Pixi (Samanthy) w filmach jako dodatkowa osoba, :C ale nie wiem w sumie czy jest, Daniel to wszystko robił bo ja mam lagi XDDD
Okey... jeszcze jedno info! Jak tworzymy nowego użytkownika, to są nowe ciuchy! :3 trochę mi żal z tamtymi włosami, ponieważ byli śliczne :C ale sama kiedyś wiedziałam, że to zmienią zobaczcie sobie...;)
Okey to by było już na tyle muszę spadać, lekturę muszę przeczytać i dokończyć zadanie z matmy ;-; miałam być tylko pół godz aby coś zrobić a zrobiło się godz xdd 
i o 21:30 jeszcze patrzę na TVN na You Can Dance c: Jezuu *3* po prostu kocham to oglądać <3 c: najlepsze <3 c:
Okey to by było na tyle, Pa :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz