Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 22 marca 2015

Nudny post Natali.



Czeeeść Wam ;)
Z racji tej że nie mam co robić piszę wam posta D;
Dzisiaj niedziela... Jprdl ;_; nienawidze niedziel tak samo jak i poniedziałków.
Niedziel - ostatni dzień weekendu ;_;
Poniedziałek - szkoła, zadanie domowe itp.

Ja teraz podjadam sobie chrupensje :333 i słucham Fuck you betta :3 moje ulubione od wczoraj c;
O chol... jakie ja mam brudne włosy, ciuuuuuup jak ja śmierdze ;o
i drapłam się w głowe... ;=;
Ej :o jak ja się mam zajebiście... nawet o tym nie wiedziałam :o ale nie ide jutro do szkoły bo są rekolekcje, ale też nie idę na rekolekcje czy wiecie co to oznacza? PARTY HARD!!!! Dżamprezaaaa :3333
Ogólnie to spać mi sie chce ;_;
Ehm... nie mam co robić ;_;
ide grać w osu!
Albo w IMVU nie nie xd ide rysować mangeeee ^^
Kocham mange anime *-*
Chyba pójdę oglądać mecz z tatą c; a najlepiej pójdę spać ^^
+ Chcę dodać, że msp jest pojebane
Taak pojebane XD
Jprdl ;_______; ja chce żeby te cho...ne kratki usuneli oraz tą pojebaną ciszę nocną. Jak jesteś tu młody pierwszy raz to zajrzyj na 69 faktów o mnie, poznasz mnie lepiej XDDD
Dobrze ja spadam wiem, że dużo było tu użytych przekleństw, ale to dlatego, że jestem gimbusem i przeklinam... niestety... Ok ja idę znaczy spadam spać Nara.

~ Nat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz