Menu

Get your dropdown menu: profilki

wtorek, 3 lutego 2015

Animka za 0 sc?!


Witam tu Maja (directionerka), dzisiaj jak po tytule napiszę o animce za 0 sc!
Przepraszam za przekleństwa użyte w poście, ale musiałam nie umiałam się powstrzymać.

Dzisiaj poruszę temat o animce co była za 0 sc!
O tym powiedziała mi Iza przez gg XD To co mi powiedziała śmiałam się z tego jak mogli zrobić animkę za 0 sc?! Przecież wiadomo, że modzi by tak nie zrobili, ale wchodzę i... naprawdę była animka za 0 sc ;o; nie miała nazwy pomyślałam na początku "What'a fak??!! Animacja za 0 sc?!"
To ją klikłam D; i wyskoczyła mi moje oczy się nagle powiększyły, nie umiałam w to uwierzyć pomyślałam "Kur*a mać animka po 0 sc modzi szaleją" XD
Więc na dole był taki mały znaczek "KUP" kupiłam i pisało mi... Zostało zakupione czy coś w tym stylu.
Nadal w to nie wierzyłam i zapytałam się Izy (bo też sb kupiła na msp tą animkę) czy ja ją serio kupiłam, powiedziała mi że tak.
Więc zajrzałam w moich animacjach do "podstawowych" i naprawdę była :o  :o :o :o Mój tekst " O ja pier**iele!" Klikłam na animację i pojawiła mi się :o  po prostu prawie bym "Umarła" że to było za free. Modzi szaleją XD Darmówki za free XD
Teraz parę zdjęć jak to się zaczeło XD:

1. 
















2.




















3.







4.





















5.




















6.




















Tak, to jest cała prawda jak znalazłam animkę.
Animację można znaleźć tylko przez "Highscores"
Jeszcze na dole dodam zdjęcie swojej MovieStar XD Jaki mam status itp XD
I tak go zaraz zmienię więc... XD
Moim zdaniem opłaca się ta animacja ponieważ jest za 0 sc nic mi to nie pobrało nadal mam 109 sc. Więc kupujcie B)) Już 1 tyś MovieStars ją kupiło (chyba) więc raczej warto. XD




















Prawdopodobnie jutro też napiszę posta :) ale jeszcze nie wiem XD
Okeey to by było raczej na tyle XD
Papa :* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz