Menu

Get your dropdown menu: profilki

środa, 18 lutego 2015

Nowy mem :D powrót pana od memów XD



Siemka ludzie :D
Tu Daniel :) przepraszam, że nic nie dodawałem, ale nie miałem czasu wiecie...Szkoła ;_; niestety już miałem ferie :C teraz trzeba poczekać do świąt Wielkanocy c; 
Daleko jeszcze ale jeszcze 4 mies do końca szkoły JUUUHUUUU trochę dużo ;--;
Okej nie przedłużając posta jak inni z was już pewnie wiedzą jestem panem od memów.
Dodaję memy. :D
Ten mem jest bardzo bardzo stary, ponieważ robiłem go 2 lutego więc przepraszam...
Tym memem nie chcę nikogo obrazić zwłaszcza, że są przekleństwa przepraszam ^^
Historia z tym memem wiąże się tak:

,, Byłem sobie w KFC... Z przyjaciółmi, było trzech chłopaków i dwie dziewczyny. (Jeśli jest coś źle z tymi liczbami to sorry, nie jestem dobry z polskiego xD) Zamawialiśmy coś do jedzenia, później zapłaciliśmy. W kfc byliśmy bez rodziców (: jesteśmy dorośli xdddd więc przypomniało mi się, że jedna moja przyjaciółka nienawidzi swojej matki jak się wtrąca w zdanie''

Musiałem tak wyrazić ten mem przepraszam:

Kocham kocham po prostu kocham ten mem *-*
Wiem że ci się podoba XD
Wiecie dzisiaj do kościoła ;_; środa popielcowa ja pierdziele nie lubię tego -.- muszę się specjalnie oderwać od kompa ._.
Zapraszajcie przy okazji do znaj na pewno przyjmę. :)
Zapraszam też to obserwowania naszego bloga. Wiele ciekawych rzeczy jest :)))
Okej kończę cześć. 


1 komentarz: