Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 6 lutego 2015

Safer internet day 2015 - Nie lubię tego.



Witam państwa w tym przecudnym poście o nowym konkursie (taki raper XD)
Dzisiaj (znaczy od wczoraj) jest nowy konkurs mianowicie "Safer internet day 2015" Ta... Co roku to jest ... Wkurza mnie ten konkurs, ale za to są ładne animki (na które mnie obecnie nie stać, ja zawsze)
Okay może okładka konka? ;D

Ta daaaam *-* 
Konkurs, który nienawidzę non stop się powtarza ...
Okey przejdźmy do naszych "znanych" rzeczy

Ciuchy















Rzeczy są naprawdę ładne, lecz drogie na które mnie oczywiście nie stać ;_;
I oczywiście jak co roku jest ta sama koszula bo 1 sc
Moim zdaniem: Opłaca się gdyż to jest unikat. Ocena 9/10








Animacje:













Tia dość ładne lecz drogie... Mnie na nic nie stać. Rok temu to takie animacje byli za 100, 200 sc. A teraz? A teraz kur*a (przepraszam za te wyrażenie) mają modzi coś z głową. ;_;
Ocena: 7/10

Rzeczy:













Mówiąc szczerze... Rzeczy mi się nie podobają, jak i cały konkurs. Największą atrakcją z tych rzeczy to ruszający się monitor, który jest po 3 dajmonts (XD)
Ocena: 7/10

Tła:










Jest jedno tło, które jest nawet spoko (: 
Nawet mi się podoba nie mówiąc o tym, że kojarzy mi się ze szkołą. ;_;
Ocena: 10/10

Ciuchy chłopaki:














Hmm... Jest w sumie Okay.
Tak znowu jest bluzka za 1 sc. Fejmus B))
Chyba to jest jedyna atrakcja w tym konkursie. Ocena: 8/10
Cały koneq oceniam na: 41/50

Następną rzeczą jest znane dość " Ciuch & animacja tygodnia"

Ciuch tygodnia:




















Moim zdaniem ten look jest śliczny *O*
Bardzo mi przypadł do gustu kolor czarny i taki ciemny szary ;3
Look wynosi 550 sc i 17 diamentów
Buty (o ile wiem) kosztują 550 sc
Włosy 10 diamentów, suknia 7 diamentów.
Taaa Maja zna na pamięć cenę :3

Look 2.




















Moim zdaniem ten look jest przecudny *O*
Może i są włosy Miley Cyrus, ale look jest naprawdę śliczny.
Składa się z
włosów, sukienki, trampek (converse xd)
Ceny nie pamiętam, przepraszam.

Look 3.




















Boże *-*
Ten look jest fantastyczny <33333
Tylko, że DROGI ;(
Ale naprawdę bardzo śliczny c; stać cię? Kup ten look <3 C: Polecam XD
Look składa się z:
Czapka, włosy, sukienka, buty. Fantastyczne to *O*
Nie pamiętam co po ile jest, sorki memorki XD

Look 4.




















Boskie *O*.* 
Zapraszam każdego chłopaka do kupna tego look'u.
Look zrobiony jest z;
włosy, kurtka, spodenki, buty.
Nie pamiętam co po ile jest.

Animacja tygodnia:




















HAHAHAH wiem że ładna (:
Sc: 700
diamonds: brak
VIP: nie.
kategoria: pozy.
Nazwa: Smart selfie.
Opis: MovieStar robi sobie selfie :d 

Hahah przypomniało mi się "BUT FIRST LET ME TAKE A #SELFIE!"
HAHAH :D
I ta piosenka tru tru tru selfi selfi XD

Okey to by było na tyle w tym poście, myślę, że się podobał post XD
Tak do następnego posta XD
I chcę dodać że dla każdego fana/fanki jest książka znaczy biografia (bjografja) 5SOS :D
Jeśli ją po prostu dostanę to dostanę zawału XD
Gdyby ktoś nie wiedział książka wygląda tak:




















Maja jedzie do empika po książkę :d
Jak ją kupię to zawału chyba dostanę *O*
Macie jeszcze moją moviestar ;>




















Mhm wiem że piękna jestem XD
Chcę jeszcze dodać, że kupię VIPA na tydz elite (:
Będziecie mogli zapraszać XD
Termin: nie wiadomy chyba sobota c:

Okey to by było na tyle.
Papa :* Do następnego posta.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz