Menu

Get your dropdown menu: profilki

poniedziałek, 16 lutego 2015

Nowiutki post Mai XD



Hey tu Maja ^^ (directionerka)
Piszę posta z nudów (y) nie mam co robić :D
Upomnę trochę admina o dodawanie memów wiece, Daniel (tak się zwie xd) ma szkołę chodzi do piątej klasy jest drugie półrocze i musi zdać do szóstej klasy. (Taa ja już w szóstej klasie xdd). Postaram się upomnieć "Pana od memów" o dodawanie częściej postów. Ehm...Co do mojego życia, to nic ciekawego... Dzisiaj pierwszy dzień szkoły po feriach, ehh nie cieszę się, że idę do szkoły ;_; ale już za niedługo święta wielkanocne (i tak jeszcze daleko) c;
O yeah!
Taylor w radiu znaczy na esce, znaczy o czym ja mówię?! XD
Dobrze może mój plan? XD
Okey:

J. angielski: SPANIE! (Miałam na 8.00 do szkoły ;_;)
Historia: Same nudy jak zawsze ._. 9 zadań domowych. ;_;
Polski: Gadanie z Izą :D niesłuchanie pani c:
Przerwa (wiem nowość ale to jest takie śmieszne że muszę to napisać *-*): Gadanie o rudych rzeczach siedzenie na kolanie Michasi XD "ruda ryba w rudym Egipcie" XDDDD
Religia: (najlepsze XD) Gadanie o rudych, fuck'er Marta XD Na religii fuck 'i XD
Wf: Ręcza *O* hahah dzwonienie do mamy na lekcji wu ef u XD
Polski 2 XD: Lekcja z panem od muzyki + gadanie z Izą o "Rybach mieszkających w stajni na łóżkach z ikei hahahah :D najlepsze, moim zdaniem najlepsza religia :D
2 matmy: Nie było party! Ale mieliśmy lekcję z panią z religii mnie i tak nie było. c;

Ten plan Was nie musi interesować, ale przeczytaj :D zobaczysz jaką mam bekę w sql ;d
Jutro znowu do budy! :c (mam na myśli szkołę) I tak jeszcze nie mam tego gównianego zadania XD
Przepraszam za te wyrażanie.
Okey jeszcze malutkie info!!!! OGŁOSZENIE PARAFIALNE!
OGŁOSZENIE PARAFIALNE!
Otóż mam ostatni dzień vipa (no 2 dni xd) ale zaraz będzie 1 dzień :c więc zapraszajcie i jeszcze jedno!
Zapraszam na new film!: Mój wujek mnie kocha?! [1] 
Starałam się więc obejrzyj i doceń moją pracę, przesiedziałam nad tym prawie całą noc. ;_;
Więc oglądaj!!! :D
Dziękuję, i z ogłoszeń parafialnych nic nie ma amen dobranoc XD

Okey to by było na tyle Bay :333 do następnego posta pa :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz