Menu

Get your dropdown menu: profilki

sobota, 14 lutego 2015

Wesołych Walentynek & Wesołego dnia Singla! c:



Hey wam! :)
Tu Maja (directionerka).
Tak to jest już mój kolejny post na tym blogu! :D ludziki się cieszą XDDDD
przepraszam, że admini nic nie piszą na blogu, ale też mają swoje życie i nie skupiają się tylko na blogu. Iza ma swój blog, na moim rzadko pisze. Daniel wiadomo, chodzi do szkoły i nie ma czasu dodawać codziennie postów (tak miał już ferie). Ja 16 lutego niestety wracam już do szkoły :c nie fair!! Dobrze przejdźmy do walentynek.
Okey kochani, życzę wam wesołych, radosnych walentynek oraz dla tych, którzy są singlami (czyli w moim przypadku to ja) życzę wam wspaniałego dnia singla! Dzień singla świętujemy 15.02 :) Akurat wtedy są urodziny mojej mamy, i rozumiecie będę świętować z bratem w restauracji (moja mama organizuje tam urodziny). Więc raczej jutro mnie nie będzie na msp sorki :c
Pytanie: "Co teraz będziesz robić w te walentynki?"
Ja idę na koncert Cleo & Donatana :) nie mogę się doczekać! Koncert jest o 17:00 muszę wyjść wcześniej i chcę jeszcze #selfie z Cleo, które (jak zrobię) wrzucę na MSP :)))
o 18:00 jest Margaret nie wiem czy jeszcze będę na koncercie Margaret ale pewnie tak. :D
Jutro jak mówiłam moja matka ma urodziny w restauracji więc nie będzie mnie jutro na msp. I jeszcze mała informacja!
Zapraszajcie mnie na msp do znaj: directionerka 1d2002
Mam vipa na tydz 3 dni zostały, wy mnie zapraszacie jak nie mam miejsca a jak jestem vip to nie zapraszacie. :c
Teraz takie małe coś co zrobiłam w pixrl (chyba dobrze napisałam) Dla Olusi :*
Edytowane w pixrl XD
Zaczynamy! Maja taki mistrz (:

Dla Olci :*
Jeszcze jedno:


Starałam się :D
Wiem, że piękne.

Okey to by było na tyle. Jak już pisałam życzę wam przecudownych walentynek oraz pięknego dnia singla! (:
Dobrze do następnego postu, cześć i papa :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz