Menu

Get your dropdown menu: profilki

sobota, 21 lutego 2015

MP awards. (y)



Hey kochani! :)
Tu Maja XD
Witam was bardzo serdecznie w kolejnym poście o msp o nowym konkursie :D
Notka z nowego konkursu miała się pojawić wczoraj, ale nie miałam czasu kiedy napisać post. ;_; gdyż gadałam z bff na skypie i graliśmy w curve fever jaka beka była musimy to powtórzyć ;D możecie mnie tam zapraszać do znaj XDDD nazwa: Bigosolandia
Nw czy dobrze napisałam XD
Okey przechodząc do notki konkurs jest w sumie w porządku ;D dzisiaj bez ocen przepraszam, ale się dużo zmieniło nie ma też animacji tygodnia...
Okey zaczynajmy! :d Jeszcze nasza okładka msp:

Jest bardzo ładna nie wiem dlaczego, ale ta movie star ze statuetką przypomina mi Jennifer Lopez a ta druga dziewczyna Jennifer Lawrence ;)

Ciuchy (dziewczyna)





Ubrania są naprawdę śliczniusie :**
Bardzo mi się podobają ;D

Animacje:


 Nazwa: Emotional thanks.
Sc: 750.
Diamonds: nie.
VIP: nie.
Kategoria: Miłość & Emocje.
Opis: Movie Star dziękuje za statuetkę.


Nazwa: Star reporter.
Sc: 575.
Diamonds: nie.
VIP: nie.
Kategoria: Impreza &Moda.
Opis: Movie Star prosi o wywiad.




















Nazwa: Star Entrance.
Sc: 1500.
Diamonds: nie.
VIP: nie.
Kategoria: Pozy.
Opis: Movie Star wysiada z samolotu. ;p




















Nazwa: That moment!
Sc: 700.
Diamonds: nie.
VIP: tak.
Kategoria: Zabawa & czat.
Opis: Movie Star przewraca się podczas dziękowania o statuetkę.




















Nazwa: Fame tab.
Sc: nie.
Diamonds: tak, 6.
VIP: nie.
Kategoria:Impreza & Moda.
Opis: Movie Star rozdaje autografy i pozuje do fotografa.

Rzeczy:













Są w sumie spoko. Bardzo mi się podobają, ale raczej nie kupię jak już to będę VIP to ten fotograf za 450 sc. Bardzo podobają mi się rzeczy, ale dla tych wielbicieli zachęcam do kupna.

Tła:













Tła są bardzo bardzo śliczne. <33333 Po prostu już się zakochałam w tych tłach i zamierzam jakieś kupić. Udało mi się zrobić screen gdy się zalogowałam na msp. Oba tła są śliczne, i zamierzam jakieś kupić chyba te pierwsze, a jak będę VIP to może i drugie.

Ciuchy (chłopaki)














Nie bardzo podobają mi się rzeczy...Ale ten rudy synek jest po prostu boski XDDDD
Średnio podobają mi się ciuchy dla chłopców, tu jest taka jakby to powiedzieć no... tak pusto!

Look tygodnia:




















Powiem szczerze, że ten look jest bardzo śliczny :* <3
Bardzo mi się spodobał, lecz jest drogi... Jak zawsze te drogie ciuchy ;_;
Look składa się z:


















Look 2.




















Ślicznie! Po prostu ślicznie! <3 Jest styl i ta gracja <333 Boże kocham  ten look *-* tylko szkoda, że nie jestem VIP, brałabym XDDDD Look jest nawet tani, lecz bardzo śliczny. :B
Look składa się z:


















Look 3.




















Boskie! Boskie! I po prostu BOSKIE! <3
Bardzo spodobał mi się ten look <333
Ten look przypomina mi Jennifer Lawrence :)) te włosy są bardzo podobne.
Popatrzcie:




















Bardzo podobne nie?
Look składa się z:


















Look 4.




















Hahahah :D ten look jest taki śmieszny, że zaraz z krzesła zlecę ;DDD
Ten look nie jest zrobiony przez ze mnie tylko przez Daniela (pana od memów)
On tam nie wie jak się ubrać XD i ta beka na MSP w sklepie jak byliśmy razem, doradziłam mu co kupić zobaczcie jak pięknie:




















Mrrr :* Daniel taki piękny oczywiście ja mu ten look pomogłam wybrać xd
Wiem że śliczne <33 c;
Taki potenszjal D;

Okey to by było na tyle. Dziękuję za przeczytanie tego posta wiem, że był bardzo krótki XDDDD
Sorki, że nie mogę was przyjąć do znaj ale mam limit ;_; jak kupię VIP'a to na pewno Was przyjmę. Zapraszajcie Daniela on ma miejsce login: DanieleQ <33 =D
Zapraszajcie go! :@

Okey to by było na tyle pa :))
Nowy wygląd bloga podoba się? XD
Okey cześć.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz