Menu

Get your dropdown menu: profilki

wtorek, 10 lutego 2015

VIP!! + nowe usta :D


Hey Wam (:
Jak widać po nagłówku kupiłam co...VIPA! :D tak możecie mnie zapraszać do znaj XD
Przyjmuję wszystkich :)))
VIP jest na tydzień elite :)
Cieszcie się że będziecie mnie mogli mieć w znaj :D
Tak zmieniłam usta, i nagłówek też się może zmienić :c przepraszam ale tak jakoś wyszło XD
Dodam zdjęcie swojej MovieStar jak wygląda itp :3
Troszku mi msp muli :C

Okey macie mnie c:




















Tak to ja :d
Majonez!!!! W radiu u mnie to leci hahh ;d
Majonez kielecki! :@
Ahahah przypomniało mi się jak byłam na kebabie z Błażejem:
- Jaki chcesz sos?
- 5 seconds of summer 
O jezus hahah :D
Macie profil Błażeja:














Hehe to Błażej XD
I teraz mój profil :DDD
Tak zmieniłam status c:












B)) Status po raz 6 raz zmieniony XD
Zapraszać do znaj przyjmę :333
Jeszcze obejrzyjcie mój film Zagrajmy w MovieStarPlanet#16 :) Dam link XD

Zapraszam serdecznie c:
Okey to by było na tyle :3 Dziękuję za przeczytanie tego posta. Więc zapraszajcie mnie do znaj, przyjmę. :) Okey już zakończę tego posta, więc Pa! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz