Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 1 lutego 2015

Nowy Redaktor B))



Hejeczka! :)
Chciałem napisać, że jestem nowym redaktorem na blogu. c: Wiem, że te ludziowie się cieszą XD
Często nie będę pisał na blogu gdyż iż mam swoje życie i jakoś muszę żyć a nie skupiać się na blogu. Wiecie ... SZKOŁA! Te zło dla dzieci xD
Ale i tak muszę się uczyć, żeby mieć dobre ocenki i żeby zdać do 6 klasy xD
Może trochę informacji o mnie:
-Mam na imię Daniel :P
-Chodzę do 5 klasy xDDD
-Jestem szpoko ziomkiem B))
-Lubię 5SOS ;o; (wiem dziwne xd)

Ok, tyle informacji jest Ci potrzebne xD
Ok teraz się wyfejmię:
-Moje MSP: DanieleQ <33 =D
-Kanał na YT: DanieleQ MSP  (subniesz? ;))

Wyfejmiłem się XDDDD

Teraz pytanie: "Co będziesz robić na tym blogu?"
Na blogu będę dodawał różne memy xD
Na pewno będę oceniał look's moich znay, którym zrobię look. xD
I takie tam inne pierdołki :p
Wiem!
Dodam mem który sam zrobiłem :d


Hahah :d wiem, że boski jest ten mem :D
Jeszczę chcę dodać, że zaobserwujcie tego bloga. Będzie dużo śmiesznych memów xD
Dobsz to by było na tyle, za dużo się rozpisałem ;-;
Ok to by było na tyle xD
Paaaa :d


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz