Menu

Get your dropdown menu: profilki

czwartek, 30 kwietnia 2015

Cosplay Cool - Kawaii *O*



Heey :3 tu Maja
Dzisiaj jak co czwartki mamy nowy konkurs msp ;DD Tak zwie się on: Cosplay Cool. Są to rzeczy Kawaii *-* Jezu <3 :c kocham kocham kocham! Okey przechodząc do naszych typowych rzeczy najpierw okładka konkursu:



Jest cudowna *OO* Teraz ciuchy ;d

Ciuchy (dziewczyna)



Ciuchy są śliczne :* Kawaii zawsze jest słodkie i piękne <3 :C No cóż przejdźmy do oceniania ciuchów... 10/10
Okey a look zrobiony przez ze mnie:




















Bardzo mi się podoba ten look, na początku nie wiedziałam jakie kolory dodać (najpierw był miętowy, teraz jasny róż). Ale efekt jest naprawdę ładny.

Ciuchy (chłopak):
















Ślicznie! <3 Bo Kawaii XD oceniając 10/10
Jeszcze look zrobiony przez ze mnie: (tak, wbiłam na konto do Daniela xd)





















Ładnie *O*
Bardzo mi się look podoba, miętowy jak widać jest tutaj najładniejszy. :)

Animacje:














Te animki są boskie *0* takie kfhnnehrju XD
Nic już nie mówię, po prostu dam ocenę i tyle xd 10/10

Animacja tygodnia:





















Raaawr *O* Słodko *O* aaa <3 kocham XD
VIP: nie.
Diamonds: nie.
SC: 600
Kategoria: Pozy.
Opis: Movie Star pozuje z parasolką Kawaii. ;*

Tła:











To tło jest wspaniałe *OO* w C.H XDD
:3 bardzo mi się ono podoba. 10/10

Rzeczy:














Jak zawsze... Jedna stronka ;) ale nic na to nie poradzimy. I tak słodko! *-*
10/10
Wynik: 50/50 Gratulacje! :)

A i p.s nie daje wam już pozdro! Bo jak się wkurwię to wszystkich pytających zablokuje ♥
Dziękuję. c:

Dobrze to by było na tyle :3 O Kufa XD moja mama do mnie dzwoniła a ja głupia się przestraszyłam mojego dzwonka xdd
Okey xdd
Macie jeszcze moją movie star :3 a i p.s zapraszajcie do znaj :3 bo 1 maja już nie przyjmuje wtedy vip mi się kończy. :'c





















Oki to Narka. :333



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz