Menu

Get your dropdown menu: profilki

poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Nudny pościk (:



Witojcie! xDDD
tu Maja aka Luke i piszę tego posta bo nie mam co robić xDDD
tak wiem, że dawno nie było postów, ale to dlatego, że nie miałam neta przez 4 dni w domu :/ okropnie! :( ale już jest ;)) Natalia miała urodziny 17.04 (: nie miałam jak ci złożyć życzenia Nat i musiałam lecieć na pocztę wysłać list do Natalii ;_; myślę, że już go dostałaś ;))

Natalia też nie piszę ); nie ma czasu :'( 
PYTAJCIE NA ASKU !! PODAŁAM LINKA W OSTATNIM POŚCIE :) 
P.s blog NIE jest zawieszony, nie piszemy bo po prostu nie mamy czasu. Ale mądra Maja która się przeziębiła, bo chodziła z krótkim rękawkiem na dwór jest chora... I BĘDĄ SIĘ POSTY ODBYWAĆ XDDD
zapraszać mnie do znaj na msp ;P

uwaga uwaga!
moje msp! - directionerka 1d2002
Natalii - Sunset Shimmer mlp eg 
Daniela - DanieleQ <33 =D

innych nie podam musze mieć zgodę xddd od Daniela i Natii mam xdd
Okee to by było na tyle w tym poście bayyyy ;***



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz