Menu

Get your dropdown menu: profilki

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Przepraszam. :c



Hej to ja Daniel, i możecie mnie znienawidzić  za moją nieobecność na blogu, ale bardzo bardzo Was przepraszam to z powodu tego, że nie mam czasu :/ tak nie mam czasu... Nie wchodzę często na komputer ;_;' to dlatego, że jest szkoła, mam dodatkowe zajęcia pozalekcyjne, zadania domowe + sprawdziany kartkówki... I jak tu mieć czas?!
Postaram się jutro dodać jakiś dobry mem o ile będę miał czas :c jutro mam trening :< a pierw muszę zrobić zadanie... W środę mam czas :D później w czwartek raczej nie mam wtedy kółko gitarowe ;_; (Mhm Daniel będzie grać na gitarce :D) A w piątek tez nie mam czasu... Mam w piątki Hip-Hop XDDDD Może w środę coś napiszę. :3 A teraz aktualnie w swoim pokoiku oglądam ugotowanych XDDD :> 
Kurde uwielbiam to *OOO*
I mam dla Was pytanie...
Podoba Wam się nowy wygląd bloga? :> ja go robiłem tylko żeby Maja mnie z bloga nie wyrzuciła XD wszyscy dodają posty a ja nie :< 
A i przepraszam , że nie odpowiadam na asku, ale na to tez mam brak czasu...Przepraszam! :c
Widzimy się w już kolejnym poście o ile będzie. Cześć, Daniel.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz