Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 1 maja 2015

Jason like's my new... SELFIE! - nowy mem! :)



Cześć Wam!
Z racji, że nie było dawno żadnego posta, dzisiaj przygotowałem dla Was najnowszego mem'a! :) Jak obiecywałem miałem zrobić tego mem'a w środę, ale z racji że musiałem przemyśleć jak to będzie wyglądać. Wiem ostatni mem był gdzieś w lutym, to z racji tego że nie miałem czasu. Już wam to mówiłem w ostatnim poście c; Teraz pytanie, dlaczego tak długo myślałeś nad mem'em?
- Sam nie wiedziałem co będzie w tym mem'ie, ale gdy już postanowiłem co i jak będzie wyglądać przemyślałem sprawę i postanowiłem że ten mem zrobię na 1 maja. :D Teraz następne pytanie: Co Ci przyszło do głowy na temat mem'u?
- Na początku nie wiedziałem jak to wszystko będzie wyglądać... Wszedłem na blog Mai (w sensie ten xd) i słucham muzyki oraz czytam poprzednie posty pisane przez Maję i Natalię. Leciała też muzyka. Była to piosenka Selfie, gdy usłyszałem jeden tekst czyli: "OMG! JASON LIKE'S MY NEW SELFIE!" Pomyślałem że to właśnie ten tekst będzie dobry! 
Ok już bez przedłużania dodam mem'a :33 Jarajcie się! :))



Myślę, że docenicie moją pracę :d długą pracę :)
Ale przepraszam za tą przerwę. :c Wybaczycie mi? :c Dobrze to by było na tyle. Paa. :* / Daniel



1 komentarz: