Menu

Get your dropdown menu: profilki

poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Brak postów? :/ znowu?



Cześć, tu Maja aka Luke i Witam Was po długiej przerwie postów.
Nie pisałam postów dlatego, że mam dużo nauki wiecie 6 klasa :/ dzisiaj miałam sprawdzian z historii a w środę mam sprawdzian z przyrody + z polskiego będzie niedługo zapowiedziany sprawdzian z gramatyki ;_; (czy jakoś tak). Inni członkowie bloga nie piszą też z kilku powodów:
Daniel - nauka, 5 klasa + ma lekturę do czytania. Skąd wiem? Wypytywałam go dlaczego nic nie pisze na blogu.
Natalia - nauka i to bardzo dużo, 1 gimnazjum ;o; często z nią piszę więc wiem. XD
Miss Perrie - nauka, 5 klasa + musi odbierać swojego brata z przedszkola. Przyjaźnie się z nią w realu więc wiem. ^^
Emo Lady - nauka, 6 klasa, zapomina o blogu. Też znam ją z reala.
Iza - nie wiem ;oo 
Jóliósh - też nie wiem...
A i tak :b zmieniłam ten nagłówek, tło itp + zapomniałam dodać link do aska ;_;
Taka ze mnie ciota :< super ;_; postaram się go jutro poprawić albo po sprawdzianie z przyrody ;-; tak idę się zaraz uczyć ;cc
Ale macie ten link do aska:
P.s Możecie pytać co chcecie :))
Byle związane z MSP :) każdy admin który wejdzie na aska odpowie. :) 
Okey Pa link podam niżej! ;* Paa :)

LINK DO ASK.FM:

http://ask.fm/MSP_to_nasza_bajka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz