Menu

Get your dropdown menu: profilki

czwartek, 23 kwietnia 2015

Sports Deluxe - 8)) + wbiłam lvl na msp :D



Hejka ;33 tu Maja aka Luke i dzisiaj.... 8))... Napiszę o nowym konkursie msp xdd nazywa się on: Sports Deluxe czyli jakieś sporty lol xd konkurs mi się bardzo spodobał :33 i teraz dam screen jak wygląda okładka konkursu:

Taaadaaam xDDD
konkurs znaczy okładka jest bardzo ładna i jak widać już po okładce jest to coś związane z latem ohh <3 ):
Okeey przejdźmy dalej :3 na nasze tradycyjne rzeczy jak ciuchy,animacje,rzeczy,tła :p

Ciuchy (dziewczyna)















Kurde :D rzeczy mi się podobają *-* świetne są <33 :) już nawet zrobiłam ładny look który na pewno kupię xDD ale ciuszki oceniam na 10/10 :3
Look wygląda tak:




















Ehhh <3 jest śliczny *OO* tylko te buty tak biednie wyglądają :c
Cena ciuchów c;


















Teraz czas na... Animacje!














Moim zdaniem animacje są bardzo bardzo ładne. ;)
Bardzo mi się podobają c; 10/10
A i jeszcze animacja tygodnia (tak wszystko się zmienia)




















Mówiąc szczerze bardzo mi się podoba ta animacja xDD tęczowe coś *OO* Oky
VIP: nie.
Daimonds: nie.
Sc: 600
Kategoria: pozy.
Opis: Movie Star siedzi na tęczowym czyś. XDDD

Tła:













Są naprawdę naprawdę prześliczne :) moim zdaniem najładniejsze jest to pierwsze tło, ale drugie też jest słodkie:) 10/10

Rzeczy:













Tu jest też bardzo ładnie, tylko jedna stronka :c ale na rzeczach tak zawsze jest. ;) 10/10

Ciuchy (chłopaki)















No, no, no (: ciuchy są ładne, ale modzi mogliby dodać jeszcze jedną stronkę ciuchów by dorównać z dziewczętami. xDD 9/10
Wynik: 49/50 bardzo ładny wynik. :)

No to zakończyliśmy pisać posta o konkursie teraz muszę wam powiedzieć, że ;> WBIŁAM LVL NA MSP!!!
:) kurde jak ja się ciesze ^^ nie wierzę :p mam 20 lvl <3 dziękuję :3 teraz pytanko jak wbiłaś ten level? ile miałaś tyś?
A więc tak miałam ok 70 tyś robiłam dwa boosy wczoraj i w tamtym tygodniu.
Jak wbiłam? To proste.
Jak kupiłam boosta na początku zrobiłam nowe konto i lajkowałam looki później zobaczyłam jeden film i dałam grafa. Później Natalia weszła na msp zobaczyła, że mam boostera dała mi grafa :3 a ja dałam jej pozdro... Później leciało "Dasz pozdro?" Tak się wkurwiłam, że dałam jednej dziewczynie z obietnicą żeby już do mnie więcej nie pisała XDDD więc ogólnie dałam 2 pozdra... dużo razy kręciłam kołem fame xDD a później w ciągu 20 min inni zaczli dawać grafy oglądać seki... I tak wbiłam lvl :) I nie daje pozdro sami zobaczcie:






Dobrze to by było już na tyle w tym poście. Macie jeszcze foto mojej movie star xDD




















Okey to Narka. ;***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz