Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 5 kwietnia 2015

Wielkanoc!!

    Cześć Wszystkim!  Witam Was bardzo bardzo serdecznie w tym kolejnym poście.  Jak widziciebpo tytule jest wielkanoc no (: i nie chwaląc się chcę napisać co dostałam na wielkanoc. Będzie to opisane :)

" Gdy się obudziłam sprawdziłam na początku jaka jest godzina ;) była 10:15... Gdy ruszyłam z łóżka pierw wszystkim znaczy moim rodzicom powiedziałam 'Elooo'  później po 2 minutach moja mama zaproponowała mi, że mam iść szukać prezentu.  Na początku go nie znalazłam, ale później znalazłam. Byłam tak zaskoczona bo dostałam tablet <3 Alcatel'a one touch pixi 7. :)
+ dostałam jeszcze kartę pamięci 8 gb więc supciooo *-* jeszcze dostałam jakieś cukierki,  ale kufffa jestem tak zadowolona z tego prezentu no <3333"

Okey tak to moje prezenty co dostałam na święta jezuuu *_* Aktualnie z tego tableta piszę :3 Miranda ma się fajnie kufa dostała iPhone 5s ;_; ja też chcę no :c Okey to by było na tyle w tym poście,  pamiętajcie nie chwalę się tym prezentem chcę się z Wami tylko tym podzielić.  A Wy co dostaliście na święta? Napiszcie w komentarzu jak możecie :)
Okey ja się z Wami żegnam i to by było na tyle w tym poście więc bayyy :* / ciekawe co Nata i Daniel dostali albo Izu, Jólcia czy Emi (:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz