Menu

Get your dropdown menu: profilki

środa, 1 kwietnia 2015

Test szóstoklasisty, VIP na miesiąc + JESTEM JURY! :3



Hejka tam ludziki! :)
Co tam u Was słychać? Pewnie niektórzy z Was mają wolną środę od rana, wiecie... Szóstoklasiści pisali dzisiaj test między innymi ja... Nie wiem czy ogólnie mi dobrze poszedł, ale myślę, że tak. Moim zdaniem najłatwiejszy był j. angielski raczej będę mieć dobre punkty z tego testu. Później j. polski, był w miarę okay, a matematyka? Myślę, żer coś dobrze z matmy napisałam :)) tak...nigdy nie byłam dobra z matematyki.. z tego przedmiotu jestem definitywnie słaba ;/// Fajnie się oderwało te zaklejone całą stroną naklejki z napisem ,,CKE'' miałam z tego test D; Za rok piątoklasiści będziecie pisać ten test... Wcale nie był trudny... 
Przechodząc do innego tematu; mam vipa!!! ":DDDD miesiąc star zapraszać! Wybłagałam mamę ^^ ZAPRASZAJCIE! :)) postaram się każdego przyjąć :33 + jestem bardzo szczęśliwa bo mam nową klawiaturę :33 mogę wreszcie grać w simy ;www; + Bardzo z tego powodu się cieszę, ale mam...
...
...
...
JURYYYY! c;
Kurde nie wierzę <3 ogółem niedługo mija rok wtedy kiedy kupiłam pierwszy raz vipa :)
wiem super ^^ Natalka chce sobie vipa kupić... Ciekawe czy jej będą pozwolić xd Ja Maja aka Luke i #Danielę życzymy Natalii aka Domestos aka Kisel o kupieniu vipa.
Powodzonka! :D
Ja kończę tego posta może jutro coś napiszę, ale nie wiem idę grać w simsyyy c: boże jak ja się ciesze! <3333
Okey, Narson :3
P.s To już 51 post!/Ciężko pisze się na tej klawiaturze...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz