Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 14 października 2016

Pink Flamingo



Hejka tu Maja :d
Dzisiaj przychodzę do was z postem o nowym konkursie (tak to może się wydawać dziwne że piszę ten post w czwartki, jak standardowo piszę w piątki czy soboty, a no tak mam czas bo jutro wolne B) )
A i chcę jeszcze dodać, że jutro prawdopodobnie będę kupowała vipa :DD
Oki nie przedłużając przejdźmy do postu.

Okładka:




Ciuchy:


















Co do ciuchów moim zdaniem są ŚWIETNE!
Mimo, że są różowe (i tak można zmienić kolor xd) to bardzo mi się podobają *-*
Nie wiem co tu powiedzieć, a podoba mi się ten kolczyk do pępka aaa <333333 10/10

Looks:

Look #1
*VIP & DIAXY*





















Nie wiem czy wam też, ale ten look jest taki "cukierkowaty"
Może tylko mi się tak wydaje XDD
Bardzo ładnie komponuje się ciemna czerwień (taka bardziej krwista) z białym, dla mnie bomba :3 I te seksi buty na obcasie XD
Ogólnie w tym całym konkursie (oprócz kolczyka do pępka) podobają mi się właśnie te włosy
dla mnie petarda *-*




















Look #2
*VIP & DIAXY*





















Mimo, że czarno - biały dalej mi się on podoba i jak będę kupować vipa, prawdopodobnie ten look kupię :> Włosy jak mówiłam wyżej to petarda i jeszcze ten kolor włosów to podwójna petarda ok
Sukienka mi się również bardzo podoba jak i buty ;D




















Look #3
VIP & DIAXY





















Idk why ale ten look bardzo kojarzy mi się z Scream Queens XDD
Może dlatego, że jest tu róż o:
Ale tutaj moim zdaniem fajnie dobrałam kolor włosów #barbie_girl 
Różowa koszulka + różowa sukienka + buty na tej koturnie = jakieś idealo
Chyba kupię również ten look *-*





















Look #4
*VIP*





















Dla mnie ten look również jest prześliczny *o*
Mimo, że nie dodałam tamtych włosów co są w poprzednich lookach XD
Ale bardzo podobają mi się te getry "aka" girdles :>
Ale te włosy dla mnie też są idealne blond z końcówkami czarnych <3




















Animacje:














Moim zdaniem animki również są urocze jak i ciuchy c:
Są takie kjut i wogle *o* 10/10

Animacja tygodnia:





















Nazwa: Hugging a Flamingo
VIP: nie
SC: nie
Diamenty: 5
Kategoria: Miłość & Emocje
Opis: Nasza MS przytula flaminga aww *-*

Rzeczy:














Rzeczy są cudowne bardzo mi się podobają ;D
I chyba planuje coś kupić do pokoju XD 10/10

Tła:












Tło oczywiście boskie, no bo jakby nie inaczej 8) 10/10
OCENA: 40/40 BRAWO MODZI :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oki teraz najświeższe informacje prosto z naszej planety XD

Jak wiecie od dzisiaj/wczoraj możemy zacząć polować na booniego w halloweenowym wydarzeniu, wykonując zadania (czyli u nas standard)



Jeszcze nic nie robiłam, ale może jutro zacznę C:

Również MSP przypomina nam o tym w nowościach, czyli to jak zawsze się logujemy (dobra może po kręceniu kołem)





Okej to na tyle
Myślę, że post wam się spodobał, ja idę teraz szukać jakiś looków do postu z serii BJG :)))
I możliwe, że jutro może Daniel wam napisać posta!^^

Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz