Menu

Get your dropdown menu: profilki

czwartek, 27 października 2016

Nocturnal Circus

Cześć i czołem!


Tu Klara i dzisiaj przychodzę z nowym motywem na MSP
Okładka
Tera ciuchy






Tak trochę nie tak jak jest ale ok xd
Modzi mają parcie na tego rodzaju bluzki xd

No ciuch spoko, sporo stron, bo aż 7. Jest kilka powtórek ale i tak 10/10

Tera ANIMKI
No są okej, ale jest ich dosyć mało i ta ostatnia jest z innego motywu :c Więc 9/10

ANIMACJA TYGODNIA
Nazwa: Watch Out!
SC: 450
Diaxy; NIE
VIP: TAK
Kategoria; dzikie i zwariowane
Opis; nasza MS jeździ na jednokołowcu (?) i żongluje różnymi rzeczami xd

RZECZY:
Ogólnie spoko ale mało xd 8/10

Tła:
Jedno ale ładne i mroczne, i nie dla Vipów więc 10/10

Okej więc    37/40 jest spox

A teraz kilka looków:

Mój ulubieniec!!Ja ostatnio mam manię  kupowania bordowoczerwonych rzeczy.
Tu mamy looka  vipowskiego, ale moim zdaniem jest bardzo ładny.
Jak widzicie znów ten bordowy kolor xd. Tu są i diaxy i jest również dla vipów. Moim zdaniem jest dość osobliwy.

Tutaj mamy ostatni look. Nie potrzebujemy ani vipa, ani diamentów. Ogółem bardzo mi się podoba. 


Więc to tyle. Motyw mi się bardzo podoba :)

Enjoy
Klara xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz