Menu

Get your dropdown menu: profilki

wtorek, 25 października 2016

HALLOWEENOWE LOOKI!!!



Hejka tu Maja ;D
Jak wspominałam, dzisiaj przychodzę do was z halloweenowymi lookami :3
Myślę, że post wam się spodoba ^^

Jak wiecie pomysły na halloweenowe looki są różne, mogłabym zrobić ich po tysiące, ale niestety nie mam na to tyle czasu, więc postanowiłam zrobić  jakieś najlepsze (moim zdaniem)

Look #1




Jeden z moich fav :)
Jest świetny *-* Włosy wpadające w brudną zieleń, dodatkowo końcówki takie bardziej "krwiste" nie mam pojęcia jak wam o tym powiedzieć XD długa czarna suknia, u góry z koronką, która jest wręcz idealna *-* dodatkowo te buty, które moim zdaniem są najlepsze <3
Zakupiłabym sobie, ale moje diaxy są w załamce XDD
A kupiłabym sukienkę i buty :v to wszystko zależy od nowego motywu XDDD

Look #2




Ten również strasznie uwielbiam *o*
Strasznie podobają mi się te włosy, gdzie odrost jest z krwi a włosy czarne połączone z zielonym, aa <3
Również ta sukienka jest boska, te dziury są zrobione pod moją skórę jak coś XD i te buty, które są wygrywem w całym konkursie <3 A i ta maska, również jest dopasowana pod mój kolor skóry.

Look #3




Taki look bardziej na "Krwawą Mery" 
Sukienka jest zajebista, chyba ją zakupię mimo, że jest droga :/// No ale cóż XD
Jedne z moich ulubionych akcesorii (idk jak to się pisze) czyli te skrzydła *-* również je posiadam i są moim zdaniem boskie. Czarne włosy, które moim zdaniem idealnie są dobrane do stroju + dodana jest maska jak w looku wyżej.

Look #4




Look, który mam w swojej szafie, czyli look na pielęgniarkę, ja już tą sukienkę (czy jakkolwiek mam to nazwać) i buty zakupiłam w 2O14 :)) *Screen jeszcze robiony gdzie miałam vipa* Fajne są moim zdaniem też te włosy , z konkursu Black 2 school o ile się nie mylę, wygolony bok i grzywka w bok jest chyba moim zdaniem najlepszym lookiem + do tego te tatuaże i maska na Jeffa CUDO!

Również posiadam go z innymi włosami:




I te włosy są bodajże z konkursu gdzie była ta tęcza itp XD
No ten taki cukierkowaty :)))

Look #5




Bardziej kojarzy mi się ten look z taką bajką, nie powiem wam jaką, bo nie pamiętam nazwy XD
Bardzo dziewczęcy look, no ale jest ;)
Skrzydła delikatne fioletowe połączone z białym, do tego sukienka połączona z gorsetem(?) i buty, które jak już mówiłam są cudowne :3 Dodatkowo ten koczek w kolorze blond z dodatkiem kwiatków, bardzo kojarzy mi się z bajką. Ogólnie cały look jest delikatny.

Look #6




Tu również look, który jest świetny moim zdaniem.
Strasznie podoba mi się ta czarna sukienka, połączona z czerwienią (taką krwistą) i moim zdaniem idealna jest :) dodatkowo te buty, które jak już mówiłam i mówię dalej są idealne, dodatkowo na ramieniu MS siedzi nietoperz(?) tak mi się wydaje XD oczywiście czarne różki i postanowiłam zrobić, że z tych rożków leci krew :D Fajne też są te włosy, kolor jest bardzo ładny ^^

Look #7




Ten look jest też bardzo fajny :3
Sukienka jest idealna, jest ona ze zeszłego konkursu halloweenowego, postanowiłam wybrać czarną sukienkę z białymi paskami. Dodatkowo kocham również te buty *-*
Skrzydła są z konkursu bodajże "Pony Magic" ale nie jestem pewna. I włosy z konkursu "Danger Squad" Które są czarne i na końcówkach mają czerwony (bardziej krwisty) kolor, również dodana jest maska XD

Look #8




Jest to podobny look, jak wyżej wszystko jest to samo oprócz sukini i butów.
Ja posiadam właściwie taki look, tylko że z innymi butami. 
Sukienka jest moim zdaniem boska :> a buty są z konkursu "Danger Squad".

Look #9




Jest idealny aa *-*
Czarna sukienka, która już była parę looków wyżej dołączone są do tego rajstopy w paski.
Niestety butów nie potrafiłam żadnych znaleźć XD 
Również podoba mi się ten siedzący ptak na ramieniu. Szwy też są boskie *-* i włosy również.

Look #10




I ostatni look.
Skradł on moje serce, jest tak idealny *-* <3
Po prostu go kocham <33 Chciałabym go sobie zakupić, ale niestety dla vipów :v
Ale boże on jest idealny <33 :'(
Niebieska sukinia na "ośmiornicę" z białymi paskami po bokach, dodatkowo buty (które nie muszę mówić jakie są XD) skrzydła, które również były parę looków wyżej. Dołączone są tutaj szwy i łzy z tuszu. I chcę dodać, że jestem zakochana w kolorze tych włosów :c Ale niestety nie mam pojęcia jaki to kolor </3 Ale moim zdaniem BOMBA!


Myślę, że post wam się spodobał :D
Teraz będę tworzyła jakiś komplet i pewnie dodam go do listy, i tak mi go nikt nie kupi ;__;'
Ja się z wami żegnam,
Do Następnego!
Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz