Menu

Get your dropdown menu: profilki

środa, 19 października 2016

PRZEPRASZAM :///


* PROSIŁABYM CIĘ DROGI CZYTELNIKU ABYŚ PRZECZYTAŁ TEGO POSTA, DZIĘKUJĘ*

Elo tu Natalia
Pamiętacie może post pod tytułem "to dzięki mnie są girdles na msp"?
Otóż ten post został usunięty przez Maję, jak przeczytała komentarze poleciała na mnie "mini" fala hejtu w komach. :/
Możecie mnie teraz za to nienawidzić, że inne osoby (w sensie Maja i Daniel) potrafią zachować się w tych postach lepiej ode mnie, i właściwie to wszystko przeze mnie, że ja się nieodpowiednio zachowuję....  i przez to mamy negatywne komentarze.
Żałuję czasami, że piszę tego bloga, żałuję że zgodziłam się no ale cóż już nic na to nie poradzę...
Nie chciałabym ich zostawić samych piszących (mimo, że dalej szukamy redaktorów)

Myślę, że zaakceptujecie moje zachowanie, mimo gdyż jest bardzo żałosne, ale staram się zmienić ://
Nie oceniajcie mnie z tej złej strony, o tym że to JA napisałam o girdlesach do modów jako jedyna, bo wiem, że KAŻDY chciał te getry i KAŻDY mógł napisać do modów o nie.
Staram się aby moje posty były jakieś normalne, ale niestety nigdy mi to nie wychodzi.
Jestem takim typem człowieka, że uwierzcie nie chcielibyście spędzać ze mną czasu bo jestem nieznośna, nie wiem jak Maja i Daniel ze mną wytrzymują. Mimo, że staram się być bardziej grzeczniejsza, no cóż...

Czytając tego posta o girdlesach, sama się przeraziłam co ja tam napisałam, nie wiem co się ze mną stało, byłam ujebana za bardzo? o.e

Staram się również, aby moje posty były takie bardziej "śmieszkowate" ale większość bierze to na poważnie, a niektórzy to może wiedzą, że to taka beka (nie wiem) i kończy się na mnie hejtem w wiadomościach albo (czasami) w komentarzach...

Wiem, że ten cały post jest do dupy i w ogóle nikt go nie rozumie no ale tak jakoś jest napisany
Myślę, że chociaż coś zrozumieliście ale nie wiem

Cześć (o ile się jeszcze kiedyś zobaczymy).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz