Menu

Get your dropdown menu: profilki

sobota, 22 października 2016

Nowy redaktor+ Kolejna osoba (prawie) zhakowana :(

Cześć i czołem!!

Mam na imię Klara i również będę prowadzić tego bloga! Na MSP nazywam się karolinz568 więc zapraszam :). 
To chyba tyle.

Teraz przechodzimy do poważnego tematu. Mniej więcej tydzień temu grałam sobie w msp, nagle patrzę i któraś z moich znaj dziwnie się zachowuje. Naturalnie sprawdzam co się dzieje. Jak to zazwyczaj bywa i statusie diabełek, sama moviestar jest rozebrana i dziwa animka...
Przestraszyłam się i na wszelki wypadek się wylogowałam. Potem się znów zalogowałam i już jest wszystko ok. Napisałam do niej po tym zdarzeniu. Tu macie screeny małego wywiadu:

1.
2.

3.
4.
5.





I jeszcze screeny statusów



Więc pamiętajcie pilnujcie swoich kont, NIGDY nie podawajcie nikomu kont nawet jeżeli ktoś obiecuje nie wiadomo co. Radzę też wpisywać mail, bo jeśli ktoś wejdzie na wasze konta możecie szybko kliknąć  "nie pamiętam hasła" to dostaniecie nowe hasło na swój mail :)

Enjoy
Klara xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz