Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 2 września 2016

Back To School #2



Hej tu Maja,
Jak już wam mówiłam rok temu, że co rok będą się pojawiać posty z serii bts!
Pierw myślałam, czy by w tym roku tego nie pisać, bo nie miałam pomysłu na looki, i twierdziłam, że wszystkie są beznadziejne, a tu ZNALAZŁO SIĘ ;D
Poprzedni post znajdziesz >>TUTAJ<< 
Okej zaczynajmy! :D Gdyby ktoś chciał wiedzieć, to jestem w 2 klasie gimnazjum XDDDD
A i jeszcze chce powiedzieć, że nie wiem czy będę pisać post o konkursie MSP x; Jak napiszę to szok wielki, a jak nie to trudno, bo przede mną jeszcze dwa posty ;_______;
I chce też dodać, że za 6 godzin kończy mi się vip... :c <smutna twarz>
Dobra zacznijmy.


LOOK #1






















Ten look bardzo mi się podoba, i to strasznie ^^
Kojarzy mi się tutaj z rozpoczęciem, i no moim zdaniem mega look ^.^ nawet sama go kupiłam XD

KOLORYSTYKA:
















Dominuje tutaj ciemny róż(?) taka jak biały oraz taki pudrowy czy jasny róż

LOOK #2





















Ten look bardzo mi się podoba, i również go sobie zakupiłam.
Jest moim zdaniem prześliczny i no omg *-*
Włosy są w takim kolorze tzw "łososiowym" a reszta jest w kolorach biało - fioletowych ;))))

KOLORYSTYKA:















Mam nadzieje, że dobrze dobrałam te kolory XD

LOOK #3





















Tego looka jeszcze nie mam, ale możliwe, że sobie go zakupię ;DD
A i tak się zastanawiam, ale czy ten sweter nie był już rok temu dodany, tylko, że w innej kolorystyce? XD
Włosy są takiego koloru jakby brązowego, a cały strój jest fioletowo biały :))

KOLORYSTYKA:
















Myślę, że post wam się spodobał i dotrwaliście do końca XD
Wiem, że tak mało looków, ale średnio co mi się chciało coś zrobić, więc no XD
I możecie zapraszać do znaj, bo za 6 godzin kończy mi się vip :c Akceptuje od 11 ;p
Okej to ja idę wam pisać drugiego posta :D
Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz