Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 16 września 2016

Dangerous Squad - konkurs z Harley Quinn!



Hej tu Maja :)))
Dzisiaj przychodzę do was z nowym konkursem msp :D
Jest do Dangerous Squad, czyli inaczej mówiąc konkurs z legionu samobójców :)) (Suicide Squad).
Będę pisała ten post podobnie jak ten o Ari, tutaj macie linka >>> KONKURS Z ARI! <<<<
Oki a my przechodzimy do obecnego konkursu :)

Okładka:




Ciuchy:

















Ciuchy mi się bardzo podobają! :D
Są bardzo w takim typie z Harley :) Nie wiem co tu powiedzieć 10/10
A i chcę powiedzieć, że looki będą na samym końcu, chcę je zrobić tak jak robiłam z konkursem Ari :)

Animacje:














Animacje moim zdaniem rozpierdalają system są mega *-*
A co do animek, tak zakupiłam wszystkie oprócz tej dla vip XDDDDD
Jestem z siebie dumna XDDD 10/10

Animacja tygodnia:





















Rzeczy:















Rzeczy są nawet spoko ;)
Cieszę się, że moderatorzy zwrócili uwagę na to "HHAHAHA" co Harley miała wypisane na kijku baseballowym i na nogach :D 10/10

Tła:














Tło jest ifoirgn poewe f0pewngoirgn idelane *-*
Tylko małym minusem jest cena, ale wybaczam (: 10/10

CAŁOŚĆ: 40/40 Gratuluję modzi!:)

Okej przejdźmy może teraz do looków, a na końcu dodam was nius z msp :)

#1 Harley Quinn z komiksów:








































Włosy w tym looku próbowałam zrobić, aby były w dwóch innych kolorach, niestety nie udało mi się :c Ale co do ubrań, to są prawie, że podobne, tylko przypadkiem pomyliłam kolory co są w spodniach eh :/ Butów nie dodawałam, bo nie miałam pojęcia jakie.

#2 Harley Quinn z gry " Batman Arkham Knight":









































Jak pisałam wyżej, tutaj mamy Harley z gry Batman :))
Może kiedyś pogram sobie w tą grę, bo czemu nie ;)
Tylko pierw muszę mieć miejsce na dysku C //:
Również nie dodawałam butów, ponieważ Harley jest do połowy na zdjęciu :)

#3 Harley Quinn z Suicide Squad:























Tutaj nic nie trzeba się wypowiadać, po prostu tutaj mamy Harley z filmu, którą większość osób już znacie ;) Oczywiście co do koszulki, to się bardzo różni, ponieważ w msp mamy z gwiazdką (nawet tej bez kurtki) a na orginale "daddy's lil monster" :)) Również mamy ją w dziurach, a na msp nie. Ale tak to fajnie się modzi postarali :D

A i jeszcze do animacji,
Mam animkę, która (można) powiedzieć, że Harley wykonuje :)))))








































--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oki teraz czas na niusy prosto z naszej planety!
Czy zauważyliście jak wchodzicie w nowości, to modzi napisali coś o unikatach? :)
Jeżeli nie to macie:




















Nie wiem co pisali, ale jak widać na ubraniach mamy złotego węża, serca na nogę i motylka, a tamto nie wiem co jest XD
Ogólnie jak będzie ten tydzień uni, to bardzo mi zależy aby modzi w końcu dodali gwiazdki na rękę, to takie wielkie msp-owe marzenie żeby je mieć! :((((((

Ogólnie to chcę wam dodać, że Natalia doda wam dzisiaj posta! ^^
Nie wiem o której, ale powiedziała, że doda dzisiaj albo jutro :D
Ja idę teraz się pobawić w vegasie, bo udało mi się go ustawić na polski, i może uda mi się robić w końcu fajne mepy :D
Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz