Menu

Get your dropdown menu: profilki

sobota, 10 września 2016

Black 2 School



Hej :)))
Piszę już 3 posta wow ;o;
Ogólnie to chcę wam pierw powiedzieć, że dowiedziałam się, że Daniel żyje XD
I będzie prawdopodobnie zmieniać wygląd bloga ;) Nie wiem o której, ale z tego co powiedziała mi Natalia, to będzie zmieniać ;D
Okej a my przechodzimy do posta! ^^

Okładka:




Ciuchy:

















Ogólnie to ciuchy są MEGA śliczne *-*
Konkurs strasznie mi się podoba, w końcu coś w moim stylu oraz Natalii Cx
10/10

LOOKS

Look #1
*BEZ VIP*





















Moim zdaniem look jest mega fajny ^^
Sama mam go w mojej szafie, mam również identyczne kolory.
Włosy moim zdaniem są przepiękne <33 Jak i cały komplet ^^





















Look #2
* BEZ VIP*





















Ten look bardziej idzie w stronę emo, ale też mi się podoba, i może wam wpaść w gust c:
Bardzo podoba mi się ten ogolony bok i te czarne włosy, sukienka też świetna, butą są oki, ale kolczyki wymiatają *0* Również posiadam look ;)





















Look #3
*BEZ VIP & DIAXY*





















Ten look też jest fajny *-*
Szczególnie moim zdaniem włosy wygrywają w tym looku 
są świetne. Jest grzywka na bok, są warkoczyki i full cap wszystko co trzeba w życiu ;D
Podoba mi się również ten biały podkoszulek na którym nic nie ma, ale jest świetny, tak jak te spodnie boże ... IDEALO! A buty se dobierzcie sami XDXD




















Look #4
*NIE VIP & DIAXY*





















Look też jest śliczny. Tak te spadające buty XD
Włosy, które są moimi fav totalnymi w tym konkursie (całość ogólnie wymiata *-*)
Ten komplecik również posiadam, ale bodajże bez tego misia, nie wiem XD
Ale i tak czy siak podoba mi się, ok




















Animacje:















Animacje są w porządku, tylko irytuje mnie fakt, że większość tych animek, to, że nasza moviestar siedzi w ławce, mogli dodać coś trochę innego, a nie ... 7/10

Animacja tygodnia:





















Nazwa: Selfie Pose
VIP: Nie
SC: Nie
Diamenty: 5
Kategorie: Pozy
Opis: Nasza moviestar wykonuje seksi fleksi animacje na krześle robiąc sobie selfie B)) *Bez skojarzeń XD*

Rzeczy:














Rzeczy mogli być trochę lepsze, ale nie wnikam... 3/10


Tła:












Idk why, ale ten korytarz kojarzy mi się ze szpitalem w Scream Queens 2? XD
Zaraz wam dam screen XD 10/10
CAŁOŚĆ: 30/40 Coś słabo... Ale i tak uważam konkurs za świetny ^^ (Myślę, że dobrze policzyłam XD)


Okej spójrzcie XD:















Nie wiem czy tu jest jakieś podobieństwo
Raz widzę raz nie ok XDDDDD
Chyba nie umiem rozróżnić tła z szpitala scream queens, a msp XDDDDDD
W głowie mam tylko Scream Queens 2 Scream Queens 2 BOŻE XDDD
Ogólnie patrząc na niektóre zdjęcia, trochę boję się to oglądać, ale pfi to nie będzie straszne lol

Dobra ja się z wami żegnam XD
Będę chyba robić nowe logo na bloga, ale nie wiem.
A w poniedziałek lub jutro będzie nowy i ciekawy film na kanale, który wart jest obejrzenia, dosłownie.
Muszę jeszcze miniaturkę zrobić ;d

Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz