Menu

Get your dropdown menu: profilki

wtorek, 13 września 2016

UNIKATY ZA DWA DNI? O.O



Hej tu Maja
ogólnie to byłam sobie wczoraj na msp, i jakaś użytkowniczka pisała, że niby ma być dzień unikatów. Pierw byłam tak mfni4rnmgro podjarana i wgle, ale wchodząc dzisiaj na komputer, weszłam na offcialny fanpage msp by zobaczyć, czy okazało się to prawdą - nie.
W czwartek ma być konkurs z SUICIDE SQUAD fenr9 unerbfiuhne3rigrueihfiwnhfduioewdfiuerwbhfjhnnf8i2erdoiwjemk0vgnr0tgjm94nhb iuhernb urhu2 945h84yghuivruj8u4hgerg5fiohnj 0i9hjt5gi035hnuidrf09ie40jgi udvweriojhgtf2p3fgvm podfnX;C PA\WER H417BREH8B75D NPOIFJKE OK
To ja teraz po zobaczeniu tego
Ale się jaram mega że ojapierdole dekijf0e
Mimo, że też bym wolała, aby uni przyszły na ten tydzień, ale to bym musiała specjalnie kupować vipa :'((((((((((((((((((
Ale trudno
Z tego konkursu też się bardzo cieszę, no bo to w końcu mój ukochany film, jaki widziałam *-*
W sumie co się dziwić, że msp dodaje konkurs z Suicide Squad ok
Ja zaraz idę robić miniaturkę na filmik i będzie na YT ;D

Macie jpg 




Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz