Menu

Get your dropdown menu: profilki

środa, 14 września 2016

NIE BĘDZIE TYGODNIA UNI...



Hejka tu Maja XD
Chciałam was poinformować, że jutro NIE BĘDZIE tygodnia uni.
Jak już pisałam post wcześniej, ma być z legionu samobójców :)))
Sprawdzcie na fejsie msp i się przekonamy kto ma w sumie większą rację xd
Większość osób dalej obstawia, że mają być unikaty,
UWAGA MAM TEORIE! :O
W sumie po premierze filmu Suicide Squad, większość moviestars poprzebierało się za Harley Quinn, nawet jak na yt wpiszecie sobie Harley Quinn msp wyskoczy wam masa filmików na ten temat. Pewnie jakaś grupka osób (możliwe) pisała do modów czy mogliby stworzyć tydzień z tego filmu, i znając życie moderatorzy się zgodzili, bo pomyśleli "czemu nie" 
WIEM ŻE ZAJEBISTA TEORIA, BO MOJA OK

Widziałam na forum msp, że jakaś osóbka pisała, że unikaty mają być 22 września :)) Z tym to się mogłabym zgodzić ;) 
Yas msp przywraca uni na premierę Scream Queens *mina pedofila aka zaciesz* (<<<< to sarkazm jak coś xD)

Jeszcze jedna sprawa dotycząca unikatów otóż
jak wiemy w marcu/kwietniu 2016 był już teraz tydzień unikatów, i możliwe może być też, że msp nie przywrócą unikatów, bo byli już w tym roku (((:

Okej taka jest moja teoria
Nie wiem czy ostatnia teoria ukaże się prawdą (to z tym że uni już byli)
Ale jak mówię ma być teraz konkurs z Suicide Squad *-*
W sumie jutro się wszystko okaże prawdą ;)

Oke Bajo


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz