Menu

Get your dropdown menu: profilki

czwartek, 8 września 2016

KOŃCZĘ Z GRĄ ...



* NIEAKTUALNE!!!!!!!*

Hej...
Chcę wam powiedzieć, że kończę z msp...
Ktoś pewnie spyta czemu itp?
A więc ja gram na google chrome w msp, no i ostatnio mam pełno wirusów na tej przeglądarce, i cholera nie wiem co się dzieje... Zainstalowałam AdBlocka i chuj nie pomogło...
Ogólnie to zawsze wyłączałam te reklamy itp, ale dzisiaj chce obczaić nowy konkurs i nagle mam cały biały ekran, który  nie chce  się wyłączyć, nawet jak odświeżam, nic...
Mam dwie inne przeglądarki, ale one powoli działają, więc nie wiem co robić...
Przez jakiś okres nie będą pojawiać się posty i nic, dzisiaj albo jutro napiszę wam posta o konkursie, i ogólnie mam dzisiaj dzień do dupy, cały czas jestem zmęczona bolą mnie oczy, również cały czas smarkam i gardło mnie boli ...
A co z Natalią i Danielem?
Z Natalią nie wiem, ona jest teraz w 3 gimnazjum i chce się bardziej skupić na nauce i rozumiecie. Powiedziała, że będzie pisać od czasu do czasu, jak będzie pomysł.
Daniel nie wiem, chyba nie żyje...
A i jeszcze gdybyście ogarniali informatykę i no wiecie o co kaman,
bo nie wyświetlają mi się moje miniatury w folderach... Mogę dać wam screen, błagam jak wiecie piszcie na asku, msp błagam wszędzie bardzo mi to potrzebne :(

Macie nie wyświetlające się miniatury;





I co się dzieje z MSP:




Brak mi słów
Jeżeli wiecie jak te dwie rzeczy przywrócić do normalności piszcie na asku msp na czacie xatcie w komentarzu błagam :c

Pa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz