Menu

Get your dropdown menu: profilki

środa, 31 sierpnia 2016

Pierdolona ameba do mnie napisała :')))


*** NA WSTĘPIE CHCE POWIEDZIEĆ, ŻE TEN POST ZAWIERA DUŻO WULGARYZMÓW, CZYTASZ NA SWOJĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ. ***
Hej.
A więc zrobiłam relog i weszłam w wiadomości na MSP
I co?
Jakaś popierdolona ameba do mnie napisała, nie no kurwa :)))))
Nie wiem czy mam coś jej odpisywać, czy po prostu ją tak zablokować,
No kurwa widać, że jakaś popierdolona osoba do mnie napisała :')))





No ja pierdole
Chuj wie o co jej chodzi, po prostu tak z dupy do mnie napisała...
Chciałabym jej coś napisać, ale nie warto się zadawać z takimi popierdolonymi ludźmi...
Ogólnie mam na to wyjebane co mi jeszcze napisze, ale i tak ją blokuję ;)
Więc jeżeli macie w znajomych użytkowniczkę "ALEKSANDRA M7"  to najlepiej blokujcie tą szmatę, bo nie wiadomo co jeszcze wam głupiego napisze ... 

Okej to by było na tyle, jeszcze 3 dni i kończy mi się vip );
Jutro ta pierdolona buda eh ;__________;'
Btw słyszeliście, że ma być jutro tydzień o pokemonach? :o
Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz