Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 29 kwietnia 2018

Thrift Treasures.



Hejka z tej strony Maja,
Witam się z wami po dłuższej przerwie, która była niestety spowodowana nauką, egzaminami gimnazjalnymi oraz śmiercią Aviciiego, mojego ulubionego artysty edm'u, musiałam dość do siebie po całym smutku i opłakiwaniu jego śmierci, ale wracam. (nie wiem na ile ale wracam.)

Okej dzisiaj lecimy z konkursem, który mamy od czwartku.

Okładka:



Ciuchy:







Ciuchy nawet mi się podobają, są inspirowane bardziej z poprzednich lat, 90,80.. gdzie styl ten, zaczyna mi się bardzo podobać i w niektórych sieciówkach możemy znaleźć właśnie podobne ubrania jak na grze. Oczywiście nie mogło zabraknąć mojego porównania, tego konkursu do piosenki i teledysku Macklemorea & Ryana Lewisa, Thrift Shop (2012).
Jak i po motywie ubrań i teledysku wszystko jest podobne, oczywiście dla mnie jak na plus.
Co tu się więcej rozgadywać? Mi się podoba. 10/10

Looks:

Look #1:



Jeden z moich fav.
Uwielbiam go, wydaje się być taki elegancki, ale nie do końca.
Przez tą jeansową kurtkę (która swoją drogą bardzo mi się podoba) uzyskaliśmy look bardziej streetowego stylu. 
Biały top oraz spódniczka świetnie komponują się do niebieskiej jeansowej kurtki. Do zestawu również dołączone są białe buty. 



Look #2:



Powiem wam tyle, gdyby nie te okularki tego looku by tu nie było.
Szczerze mówiąc, uwielbiam tą kombinacje okularków a'la Igor Ziniewicz (czy ktokolwiek kto miał te oksy) z tym białym topem oraz ogrodówkami(?) XD w kratkę.
Do tego jak było wyżej, te same białe buty na obcasie, niewidoczne kolczyki oraz blond włosy spięte w dwa wysokie warkocze.



Look #3:



Mój ulubiony!
Uwielbiam go, to jak się komponuje ten cały look z każdą częścią garderoby.
Biały top oraz szare spodnie w delikatną kratkę, które *nie ukrywajmy* są dość eleganckie, cudownie razem się prezentują. Do tego jak wyżej buty na obcasie, te same tylko, że w kolorze szarym. Do tego przepiękne czarne włosy z końcówkami białych, co daje to przepiękne ombre, oraz look wygląda oryginalniej i dalej schludnie.



Look #4:



Tutaj również bardzo ładny look.
Tu bardziej szłam w drogę inspiracji festiwalowych, ale niekoniecznie.
Biały krótki top, cudnie wygląda z ciemno-szarymi szortami, do tego buty te same co przez wszystkie looki, na obcasie tylko, że w odcieniu szarym.



Animacje:



Animacje, również nie najgorsze, wręcz podobają mi się.
Jest tutaj też jedna czy dwie animacje z poprzednich konkursów, poprzednich lat, ale tak to animacje również na plus. Dodatkowo jedna z nich jest wręcz bardzo podobna z teledysku Macklemorea! 10/10



Nazwa: Check My Outfit!
VIP: Nie
Diamenty: 4
SC: Nie
Kategoria: Impreza & Moda
Opis: MS, pozuje

#2:



Nazwa: Ready to Go!
VIP: Nie
Diamenty: Nie
SC: 225
Kategoria: Pozy
Opis: MS czyści/poprawia(?XD) swoje ubranie *tak to ten ruch z teledysku Macklemore!!!*



#3:



Nazwa: On the Catwalk
VIP: Nie
Diamenty: Nie
SC: 450
Kategoria: Impreza & Moda
Opis: MS idzie chodem jak po wybiegu

Rzeczy:



Rzeczy już są takie średnie ;//
Chociaż bardzo podobają mi się te pierwsz buty co tu są, oraz ta strzałka, ewentualnie jeszcze ten misio, ale to już mniej. 8/10

Tło:




Tło również nie jest najgorsze, podoba mi się.
Na plus oczywiście, to że msp dodało dwa tła, jedne dla vip (droższe) oraz dla zwykłych użytkowników (tańsze) nawet mi się podobają szczególnie to drugie, tylko szkoda, że jest vipowskie ;( 9/10

CAŁOŚĆ: 37/40 CAŁY CZAS JEST DOBRZE! :D

Okej to teraz przejdźmy do niusów z gry, bo trochę ich tu jest 😈

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Okej pierwsze co mamy, to nowa gaztka, mamy w niej tak jak poprzednio 2500 sc, oraz zwierzaczka do pokoju ;)



Następnie co, to msp przypomina nam o tych gazetkach gdzie dostajemy ten swój cały bonus fame tylko zastanawiam się po chuj to skoro każdy to zna do odbioru 



Również w blockstarplanet pojawił się, ten klocek drip, gdzie przez jakiś czas limitkami byly te ubrania za około *a może i więcej* 50k sc czyli  w chuj dość dużo pieniędzy trzeba było na to chujstwo  na nie wydać 




Na koniec dodaje tak jakoś swój ekran gry, także enjoy! 😝😚



Oki, ja teraz będę lecieć prawdopodobnie na simsy, albo obejrzę jakiś serial, bo raczej nie mam nic takiego do roboty ;d
Także widzimy się w następnym poście,
Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz