Menu

Get your dropdown menu: profilki

czwartek, 28 maja 2015

Zboczeńcy na MovieStarPlanet! Uważajcie



Hej tu Daniel.
Pewnie się cieszycie że mam czas na napisanie posta. Ale ten post jest istotny, znalazłem dwóch zboczeńców na msp. Są to niby dwie dziewczyny ale nie wiadomo za tą postacią może każdy się kryć.
Pierwszą zboczoną MS jest MaryMarysia123@


Jej arty są naprawdę zboczone. Tylko można spojrzeć ;-;















Zamazałem białymi kwadracikami zboczone miejsca. 
A więc nasza boska Mary Marysia musiała zrobić kilka takich zboczonych artów... Zgłaszajcie ją nieodpowiednie jest jej zachowanie w tej grze.
Natychmiast to zgłaszajcie, chcecie żeby nasze msp tak wyglądało? Całe zboczone? Myślę że nie...

Następną moviestar jest ruchu ruchu<<034
Jest taką samą zboczoną osobą jak Mary Marysia.
Jeden jej art zgłosiłem nie chcę żeby msp było zboczone... Więc zgłosiłem. ^^
Postać wygląda tak:


Jak po nazwie Ruchu Ruchu miałem już skojarzenia...
Eh przechodząc do artów...






*Kliknij aby powiększyć*
Tak znów części erotyczne są zamazane. XD
Jak widzę te arty to mi się chce płakać... Boże jakie zboki ;-;
Ruchu Ruchu ma więcej tych artów możecie sami ją wyszukać i pooglądać 
UWAGA!
Bierzesz za swoją odpowiedzialność. Pamiętaj tam nie ma kwadracików od lat +18. Ehh dodajmy że od +12 XD
Dobrze to by było na tyle. Post nie był ciekawy, ale pilnujcie się jak widzicie zboczone artbooki klikacie trójkąt ze wykrzyknikiem i zgłaszacie zgłoszenie powinno wyglądać nieco tak:

*Kliknij żeby powiększyć*
I wysyłacie.
Jeśli macie jakieś wątpliwości jak wysłać piszcie mi na msp lub na sky;
daniel.msp69
Powinienem szybko odpowiedzieć:)
Ok to by było na tyle. Paa. :^




3 komentarze:

  1. Odezwał się typ który ma 69 w nicku xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do tego posta ma liczba? To ze ktos ma w nicku liczbe 69, nie znaczy od razu ze ktos jest zboczony. Podniecanie sie ta liczba i uwazanie ze jest zboczona, bylo juz modne jakies 3 lata temu ups.

      Usuń