Menu

Get your dropdown menu: profilki

środa, 18 lipca 2018

TO JUŻ OFICJALNY KONIEC.

Hejka,
Przychodzę dzisiaj do was z postem o tym, ze (prawdopodobnie) kończę dzialanosc na tym blogu.
I nie to nie jest żaden clickbait.
A wiec raczej już nie zobaczycie nic na tym blogu z msp, po prostu nie gram w ta grę i nawet nie ma sensu cokolwiek tutaj pisać o tej grze.

Wczoraj dodałam swój pierwszy filmik na nowy kanał, który był nagrywany w czerwcu, ale był strasznie długo montowany przeze mnie.

Jeżeli lubicie oglądać różne haule zakupowe itp ogólnie taki kanał bardziej dla lasek to polecam zajrzeć;) albo bądź trochę polubiliście mnie przez te prawie 4 lata odkąd prowadzę tego bloga, to będzie mi również miło jeżeli zajrzyjcie na ten kanał. :)



>TUTAJ<  ZNAJDZIECIE LINK DO MOJEGO PIERWSZEGO FILMIKU!!

Na chwile obecna będę się rozwijać na youtubie, może kiedyś tu wrócę, ale nie obiecuje:))

Także to by było na tyle
Widzimy się na filmikach.

Pa x

1 komentarz: