Menu

Get your dropdown menu: profilki

czwartek, 6 października 2016

HACK BY LISA JUŻ NIE DZIAŁA...



*NA WSTĘPIE CHCE DODAĆ, IŻ POST JEST EDYTOWANY!*

Hej...
Ogólnie to mam mini smutaska, ale hack by Lisa przestał funkcjonować na naszej grze :(
Wprawdzie już od wczoraj, ale myślałam, że mam jakiś bug ino nie działa
Chciałam kupić sobie jakieś ciuchy, no ale nie bo kurwa zablokowali 
Ogólnie to wszystko przez Króla Shymona, ponieważ to właśnie on zgłosił moderatorom, że hack by lisa jest nielegalny i WIĘKSZOŚĆ użytkowników go używa. Liczba kont wzrosła na tegorocznym konkursie unikatów, i moderatorzy sami zastanawiali się dlaczego i jak tyle kont powstało.
Teraz zastanówmy się nad kontami osób, którzy nie mają dużo sc, a chcieliby chociaż jakieś  ciuchy, i nie chcą wydawać tyle pieniędzy na vipa (nie oszukujmy się ale zwykły vip na tydzień co daje 1k sc i 7 diax, to mało z tego nawet kompletu nie zrobisz...) lub może są z biedniejszej rodziny... NO HALO
Przepraszam bardzo, ale król Shymon sam używa nielegalnych programów na MSP, jak np Charles, który jest wręcz nielegalny i może to grozić banem na zawsze.
(Sry że się tak wyrażę) Na chuja on zgłaszał im tego hacka, skoro on sam ich używa????? :'))))
Ja nie wiem, gdzie tu jest sprawiedliwość.
Ogólnie lepiej go zgłaszajcie, za to pf D; (w sensie, że on używa hacków)
Tak się zastanawiam, jak on i Juna wbijają tak szybko levele?
A oni mają przecież hacki :)))) (Co do Juny to nie jestem pewna, Ale Shymon to na pewno)

Nie ukrywajmy, każdy z nas korzystał kilka(naście) razy z tego hacka,
Tak trochę żal mi osób, którzy niedawno odkryli tego hacka :(

ZAPALMY TERAZ INTERNETOWY ZNICZ! :C

[*]

Módlmy się, żeby wszystko było dobrze z tym hackiem, żeby został wprowadzony nowy bądź żeby wykluczono z gry tego Shymona ...

Dobra ja lecę, to był taki krótki post
Jak coś mamy nową redaktorkę na blogu :D
Czekam na twojego pierwszego posta ^.^

Ogółem to muszę teraz w kółko słuchać piosenki z Herkulesa, bo muszę to umieć jutro na muzykę ;_____; (Było jeszcze do wyboru Kraina Lodu XD)
A później muszę czytać lekturę eh ;_;






Przewińcie sobie do 1:24
I czy wy też tak macie? O.o
Wypowiadajcie się w komentarzach co sądzicie na ten temat :/ xx


26 komentarzy:

  1. No, on w 3 miesiące 61 level. Ja się pytam jak? Hackiem oczywiście.........

    OdpowiedzUsuń
  2. JA TERAZ MAM PRZERĄBANE NA MSP :c
    chyba już nie bede grała na msp bo nie mam hajsu i jestem biedna ! ZATŁUKE GO ! (już go zgłosiłam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostalo nam tylko ogladania sekow i zbieranie sc na zwierzakach... Oby autorzy zrobili kolejnego "podobnego" hacka do by lisa :/

      Usuń
  3. Niech ten shymon ginie nikt go nie lubi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zacznij oszczędzac ;). Kiedyś jakoś bylo jeszcze gorzej, trudniej sie sc zbierało a jakoś inni dawali rade..

      Usuń
    2. szkoda że usuneli hack by lisa

      Usuń
  4. Napisalam mu na pv ze moze by pomyslal ze niektorzy sa z biedniejszych rodzin i ze ma przechlapane w necie jak i na msp ;-; no idiotyzm szczerze powiem. No ja moze nie jestem z niewiadomo jakich biednych rodzin ale poprostu szkoda jak i mi jak i mojej mamie wydawac hajs na vipa. szczerze mowiac raz mialam czy dwa dzieki mojemu koledze Wiec pozdrawiam Szymona mojego kolege z klasy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tak to bedzie miec w dupie no bo w sumie lepiej wydac 15 zloty na vipa :'))

      Usuń
  5. Ten Szymon to jakiś CYTUJĘ ,,Kretyn'' ja se chciałam kupić ciuchy na Halloween i co dupa a mam inne rzeczy, na które bym chciała wydać to 15 zł :( POZDRAWIAM !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On myśl, że każdy jest bogaty i stać każdego na vipy i różne pakiety pfi :')

      Również pozdrawiam!

      Usuń
  6. Ja nie wiem.. Ja do msp wrocilem nie dawno, i wbijam levele i cokolwiek kupuje dzieki mojej dziewczynie (oliwka123344), która daje mi pozdra. Ma star vipa na rok i pakiet diamond, wiec teraz mam sie w co ubrac. Ale co bedzie dalej, to czas pokaze. Narazie serdeczne #JKS.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey powiem wam że juna i król Szymon korzystali ze charllesa i z hack by lisa nie nawidze ich bo oni zablokowali hack by lisa zgłaszać ich ! Na MSP !!! I od powiedzcie co was denerwuje w nich !

    OdpowiedzUsuń
  8. A jego status ktoś widział ?
    ,, TO gra o lvl, a nie o przyjaźń. Przyjaciół znajdź sobie w szkole ''

    OdpowiedzUsuń
  9. Myśli, że jak on ma mnóstwo Sc to każdy musi tak samo je posiadać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem taka zła! Przez kilka miesięcy zrobiłam sobie przerwę od MSP. Wracam. Okazuję się, że 3 dni wcześniej Hack by Lisa przestał działać, a ja nawet nie miałam okazji go użyć! Niedługo chyba ściągnę Charlesa...:(

    OdpowiedzUsuń
  11. I dobrze że szymon zgłosił tego chacka wprawdzie niekorzystałem ale wiem że to niejest fear I takin powinny być wszystkie osoby z top ki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale niektórzy są z biednych rodzin i nie mogą sobie pozwolić na vip więc dobrze że ten hack istniał i dobrze by było jak by powrócił ;-;

      Usuń
    2. Wiem późno piszę to było tak dawno ;/

      Usuń
    3. Dobrze powiedziane Jozzie. Propsy! ;)

      Usuń
  12. A ja kurcze nie korzystałam ani razu. Dużo nauki i nie miałam czasu wejść, a jak weszłam na msp to awantura, że hack właśnie przestał działać. Jakie ja mam szczęścię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale wy jesteście tępe... Pisałam do modów i oni stwierdzili ze król shymon gra uczciwie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale prawda jest inna. Modzi głoszą/twierdzą ze nie ma hacków etc. ��

      Usuń