Menu

Get your dropdown menu: profilki

niedziela, 8 stycznia 2017

ZMIANY NA MSP - NOWY WYGLĄD LUB USUNIĘCIE GRY W 2017?



Hejka z tej strony Maja.
Przychodzę do was z takim jakimś postem - bo dostałam małej weny ale ok. 
Dzisiaj sobie porozmawiamy o zmianach msp, które mają nastąpić w 2017,
temat ten krążył na polskich tubach tydzień temu, ale nie chciało mi się o tym pisać (byłam również chora).

No ale oki przejdźmy do tematu:

ZMIANY NA MSP:

Co do zmian, jakie dotychczas są to w klinice piękna są nowe usta - to już wprawdzie każdy ma świadomość, oraz dodany został nowy styl butów, w sensie tych na obcasie, są inaczej zrobione. Gdy ściągniecie te buty, można zobaczyć że nogi MS są podniesione i mają nieco inny kształt.
                                                   

Przechodząc do następnych zmian, słyszałam, że mają dodać nowe serwery.
I to jest całkowita prawda (tak na 95% się zgodzę) ale mają dodać 6 serwerów!
MSP istnieje od 2009 roku, jak ktoś jeszcze pamięta, były dostępne tylko 3 serwery. Z tego co się dowiedziałam z filmiku, to że msp co jakiś czas dodawało inny serwer, a tu dup 6 naraz :o
Dla mnie super sprawa, bo np japońskie, czeskie czy rosyjskie nie mają swojego serwera..


Następną rzeczą jest wygląd gry.
Słyszałam, że msp będzie zmieniać stronę logowania jak i po zalogowaniu.
Możecie się domyślić, że msp istnieje od 2009 a w 2013 msp zmieniło swój wygląd, dodając do 2009 + 4 wychodzi nam 2013 - czyli aktualizacja msp a do 2013 + 4 wychodzi nam 2017, czyli prawdopodobna aktualizacja gry. (Nie wiem czy te obliczenia się zgadzają, ale w 2014 została zmieniona strona logowania, więc idk)
Czyli już możecie sobie screenować, że byliście na starym msp *skoro teraz ma być te z nową grafiką* Ale jak wyżej pisałam (zostało to podkreślone) PRAWDOPODOBNA aktualizacja, więcej się nie wypowiem, bo do tego nie jestem pewna.

Również słyszałam, że jak będzie ta "niby" aktualizacja, to nie można wchodzić przez 3 dni na grę. Pamiętam, że jak kiedyś była aktualizacja gry - to każdy mógł spokojnie wchodzić. Może moderatorzy chcą abyśmy nie byli dostępni na grze, aby modzi zrobili dobrą aktualizacje.

Również PODOBNO nasza gra nie ma być już różowa!

Co do tej całej aktualizacji, módlmy się aby nic nie spieprzyli i żeby to była aktualizacja godna zachwytu. O ile ta aktualizacja ma nastąpić XDD

Myślę, że to na tyle w tym poście, niedługo może napiszę wam post o bjg, mam screeny więc spodziewajcie się niedługo. Na chwilę obecną nic nie będzie, bo szkoła 😒😢 

Okey więc myślę, że post wam się spodobał,
Pa x


24 komentarze:

  1. Słyszałam że ta aktualizacja ma nastąpić 12 stycznia i trwać do 15 stycznia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest 5 luty a nie było jeszcze żadnej wielkiej aktualizacji. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Właśnie nie było!!!

      Usuń
    3. POZDRO 17 MARCA I NIC NIE MA HAHA

      Usuń
    4. z tego co wiem to aktualizacja ma być 9 maja a dziś 1 boję się XDD

      Usuń
    5. Jest 29 maja i nic pozdro

      Usuń
  2. Jest 7 luty brak. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiadomo kiedy nastapi, moze nastapic lub i nie, to tylko sa teorie moje jak i graczy. Tyle w temacie.

      Usuń
  3. Podobno 9 maja.Już się ciesze xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki każą wam nie wchodzić pewnie Modzi to wymyślili żeby nie wchodzić na msp tego dnia nastąpi to 9 maja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest 6 maja a aktualizacja ma być podobno 9 maja... już się boję xDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest już 8 maja...a podobno aktualizacja ma być 9 maja, czyli jutro !!! :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest 13 Maja i nic nie słychać. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. 14 maja i nadal nie ma XDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  9. JA PIERDOLE LUDZIE....
    Skończcie pisac ze jest np 13 czerwca a aktualizacji nie ma, to jest już wkurwiające. Czy ja jestem jakimś jebanym prorokiem, ze wiem kiedy nastapi aktualizacja? Pracuje w moderacji? NIE, więc Czytajcie ze zrozumieniem, bo mnie juz jasny chuj szczela jak widze te wszystkie komentarze zwiazane ze nie ma aktualizacji. W dodatku podkreslilam, ze prawdopodobna. Dziekuje za uwage.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uspokój się. To żałosne kiedy takie unoszące się dzieciaki są autorami blogów. Kto ich tam wpuścił? Niech sobie piszą, ciesz się, że masz aktywność pod postem nawet w różnych odstępach czasu. Chociaż... skoro takie osoby wrzucają posty to nie zdziwię się jeżeli ta aktywność spadnie. Dziękuję za uwagę :)

      Usuń
    2. Ym czy kierowane slowo "dzieciak" bylo do mnie i do reszty prowadzacej ekipy bloga? A propo gdybys sama chciala pisac bloga i dostawalabys ciagle takie komentarze - to jest to oczywsite ze cie moze wkurwic, gdyby mnie by to nie wkurwialo to bym tego komentarza nie napisala, chyba to jest logiczne. A co do mojej aktywnosci to to jest oczywiste ze mi spada bo juz nie gram w ta gre, tyle.

      Usuń
  10. Jest już 22 czerwiec i myślę, że z tą aktualizacją to plotka.
    Pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. kom Ja pierdole ta autorka ma rację mnie też to już wkurwia jak czytam te kom. Ludzie przestań ja też mam bloga i umie tych Guwien co wy nie piszą. Dziękuję za uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń