Menu

Get your dropdown menu: profilki

czwartek, 12 marca 2015

Koniec z MovieStarPlanet?



Hey tu Maja aka Luke...
Eh, jak widzicie po tytule "Koniec z MSP" czy to prawda?... Tak to prawda.
Odchodzę z msp z kilku powodów:

Nie doceniacie mnie.
Olewacie.
Denerwujecie mnie.
Kończy mi się celeb.
Pytacie się mnie czy dam coś z l.ż, pozdro, wymianka.
Nie pomagacie w lvl.

Tak to cała lista dlaczego odchodzę.
+ Odchodzę tylko na miesiąc, chcę się od uzależnić od tej gry, jak nawet jestem w szkole non stop myślę, kiedy koniec bo chce na msp ;_; to już lekka przesada...
Iza też odchodzi, pierw ja jej napisałam,że chyba odejdę a Izuu zrobiła arta, że też odchodzi (niby na zawsze). Chcę, troszkę spokoju od tej gry, ponieważ wiecie, jest szkoła a ja jestem w 6 klasie :( i muszę mieć dobre oceny, żeby zdać do gimnazjum, pierwsze półrocze zawaliłam z matmy i przyrody miałam 2 na koniec ;_; i to wszystko przez msp... Ale nie martwcie się ;) wrócę tak gdzieś jak będą święta wielkanocne c; (kwiecień) bo wtedy jest trochę wolnego c; Teraz pytanie, co będzie z twoim blogiem?
Z moim blogiem będzie wszystko dobrze, będę dodawać posty, tylko nie o msp :v np. o swoim życiu czy o IMVU ;D Więc dajcie mi spokojnie odejść ja wrócę dopiero za miesiąc... Pewnie niektórzy z Was znają mój kanał na yt (jest w menu rozwijane) + się zapytacie a co z YouTube?
A nic... Zostanie se będę nagrywać odcinki na YouTube'a tylko nie z msp, ale z IMVU może specjalnie założę nowy kanał, albo nie ;D
Teledyski z msp będzie mi robić Daniel c; on gra więc jest spoko :D

Okey to by było na tyle. Narka :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz