Menu

Get your dropdown menu: profilki

sobota, 31 marca 2018

SPRING MOON.



Hejka wszystkim tutaj Maja,
Witam was wszystkich ponownie po dłuższej przerwie 
A więc po miesiącu(?) przerwy przychodzę do was z nowym konkursem na msp.
Także bez przedłużania zapraszam was do czytania! ;)

Okładka:




Ciuchy:











Szczerze mówiąc, ubrania moim zdaniem są w miarę ciekawe, większość po prostu jest tutaj z zeszłych konkursów, ale w miarę mi się podobają, no i oczywiście ta grafika, jak najbardziej na plus.
Ale powiem wam, że dość ciężko tworzyło mi się outfity, tak jakoś nic mi się tutaj nie komponowało z czymś, także będzie ich dzisiaj mało:/ No niestety:(  8/10

Looks:

Look #1:




Jeden z moich fave looks.
Strasznie mi się podoba te połączenie, a co dopiero jest niedrogi!
Podoba mi się straszne ten biały "basic" top, do tego te czarne koronkowe spodenki.
Do kompletu również dołączony jest chocker(?) XD No i fryzura to zwykły koczek :D




Look #2:




Ten również jest cudowny.
Mimo, że przeważnie w tych lookach będzie przeważała czerń, to strasznie mi się podoba.
Mega jestem zakochana w tej czarnej bluzie z spranymi fioletowymi włosami 😍
Do tego dołączony jest chocker jak wyżej, czarne spodenki jak w outficie wyżej (nie widać ich bo bluza jest długa ;)) czarne zakolanówki(?)* tak to się nazywało? XD* no i niestety żadnych butów nie znalazłam:( 




Look #3:




Uwielbiam go!
Mimo, że jest czarny *czyli mój ukochany kolor* podoba mi się strasznie.
Czarne falowane włosy, długa pięknie wycięta na nogach sukienka *z chęcią kupiłabym ją w świecie rzeczywistym I promise* oczywiście czarna, oraz jak w wcześniejszych lookach chocker.
Wcale ten look nie jest drogi, także możliwe, że się skuszę na niego 😏





Animacje:





Animacje również bardzo mi się podobają.
Nie mam pojęcia czy na następnej stronie też są animacje do tego konkursu, bo już nie gram i idk co się dzieje XD
Ale niektóre animacje są jeszcze ze starszych konkursów, tak mi się w sumie wydaje. 10/10

Animacja tygodnia:

#1:




Nazwa: Flower Picking
VIP: Tak
Diamenty: Nie
SC: 450
Kategoria: Zabawa & Czad
Opis: MS zrywa kwiatki i chilluje sobie

#2:




Nazwa: Look At The Moon
VIP: Nie
Diamenty: Nie
SC: 400
Kategoria: Podstawowe
Opis: MS patrzy się w księżyc(?) XD

Rzeczy:




Rzeczy również nie należą do najgorszych, w miarę mi się podobają :D 9/10

Tło:




Tło to chyba jedno z moich ulubionych kategorii dzisiejszego konkursu.
Może nigdy jakoś teł nie wychwalałam, ale to jest cudowne, mega realistyczne jest i ogólnie imma in love 😍 10/10

CAŁOŚĆ 37/40 Jest dobrze! ;D

Oki to teraz pora na niusy, bo jest ich w sumie dość sporo 😊

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

A więc zacznijmy od tego, żę wprowadzono zadania wielkanocne do wykonywania *mam nadzieje, że wiecie o co mi chodzi XD* wydaje mi się, że to jest co roku no i takie zadania też są na halloween o ile się nie mylę ;)
Ja niestety nie biorę w tym udziału, bo po pierwsze nie mam na to w ogóle czasu, no a po drugie nie gram już w to tak często jak kiedyś ;)






Następną rzeczą jest to, że vip star (jak co roku) został przeceniony i kosztuje tyle samo co zwykły. 
Może się skuszę na vipa na tydzień, ale wątpię, oszczędzam kasę na koncert :p





Również mamy nową gazetkę msp!
Tym razem 2500 SC, *pamiętam jeszcze te czasy, jak tyle nie było kasy w tych gazetkach tylko 1k czy jakoś tak XD*  włosy oraz przedmiot to waszego pokoju.




Również dodano nowe pakiety vip *no w sumie nie wiem czy teraz ale dodano nowe, odkąd był tu ostatni post XD*





Ostatnią rzeczą jest to, że został zmieniony wygląd po zalogowaniu się na wielkanocny!









Okej a więc to by było na tyle,
Ja teraz lecę na netflixa oglądać nawet spoko serial tak naprawdę to on jest tak pojebany i nie polecamXD  którym jest Big Mouth, mega zboczony i ogólnie 16+ ale fajny odmóżdżacz także jeżeli macie 16 to możecie sobie obejrzeć, ale ostrzegam XD także zostały mi tylko 4 odcinki do zakończenia 1 sezonu i teraz pora czekać na 2! 😌
Jak już skończę oglądać to są trzy opcje
a) pójdę oglądać nowy serial
b) pójdę oglądać serial od którego mam przerwę
c) pójdę grać w simsy
I chyba ta 3 opcja jest najbardziej prawdopodobna XD

No więc ja już się z wami żegnam, 
O i jeszcze życzę wam Wesołych Świąt! 😅

Pa x


2 komentarze:

  1. Skąd opcja "karmienia rybek" (xd) na blogu? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze pomogłabym tobie, ale ja już sama nie pamiętam skąd je wzięłam ;D

      Usuń