Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 14 listopada 2014

Nowy Konkurs + nowe zmiany.




Hej :) to jest mój 2 post na moim blogu. Dzisiaj piąteczek jak wiecie :))) Okej przejdźmy do rzeczy na MSP jest nowy konkurs oraz jest parę zmian :D może najpierw zaczniemy od nowego konkursu :p
Nazywa on się:
                                                          FruitiLicious♥- Czyli inaczej mówiąc jest to konkurs Owocowy :). inaczej TOP MODEL-najlepsza kreacja owocowa D;

Okej może przejdziemy do sklepu jakie są ciuchy ;) animacje, rzeczy oraz tła:


SKLEP UBRANIA:
Ubrania mi się nawet podobają :) tylko nie podoba mi się ostatnia strona z włosami, ponieważ kiedyś takie włosy miałam ( 1 lvl) ocena: 9/10


Animacje:
Animki już trochę lepsze, podobają mi się nawet. Może sobie kupię jakąś z tych :D ocena 10/10

Rzeczy:

Tu może być :) rzeczy mi się też podobają, ale rzadko zakupuję takie rzeczy do pokoi dla osób którzy uwielbiają takie rzeczy. Ocena 8/10
Tła:
No nawet może być jest tylko jedno tło NIE VIP moja ocena to 5/10  

Suma wszystkich punktów 32/40
BRAWO :D modzi się postarali.







Okej zakończyliśmy post o Konkursie MSP teraz czas na nowości naszej wspaniałej gry.

Czy wy też zauważyliście,że jest dużo nowych zmian na grze MovieStarPlanet? Nie logowałeś się przez 3-4 ostatnie dni? Dzięki mojemu blogowi dowiesz się o nowych zmianach.
Zaczynamy!

1. Na MSP pojawił się nowy VIP otóż gdy logujecie się na stronie startowej MSP widzicie tak zwaną "Kartę podarunkową"  VIP ale ten vip inaczej wygląda, wcześniejsze VIP'em na karcie był VIP ELITE!  Pewnie się zastanawiacie "Co się stało z vipem elite?!" Otóż tego nie wiem, ale moderatorzy dodali nowego VIP'a który może i też być dobry jak tamte inne. ( Zobaczcie zdjęcia):







<--- Hmm...spodziewamy się,że nowy VIP też będzie fajny jak pozostałe! Zalogujmy się i zobaczmy nowego VIP'ka. 



Po zalogowaniu wchodzimy w zakładkę "Zostań VIP" albo od razu wyskoczy wam nowy VIP XD. Jeżeli nie, wchodzimy w tą zakładkę, okej zobaczmy zdjęcia:













Jak widzicie ten ostatni VIP jest nowym VIP'em kiedyś taką sławę miał VIP elite ;) wtedy kiedy istniał jeszcze VIP Super C:  Jak widzicie te dwa VIP'y ( niebieski i fioletowy) królują już od dawna na naszej grze, był jeszcze VIP SUPER, który już praktycznie nie istnieje moderatorzy go usuneli,ale nikt nie wie z jakiego powodu może,że kosztował (w wakacje) tyle samo co VIP ELITE była wtedy obniżka. Ale możemy się cieszyć nowym VIP'em jedna użytkowniczka z moich znajomych już go ma zobaczcie zdjęcie:




Nawet ładny ten VIP nieprawdaż? :) wygląda tak samo jak ELITE tylko,że góra pokrywa inny kolor "czerwony"






Jest jeszcze jedna dość dziwna wiadomość jedna użytkowniczka ma VIP'a SUPER  zdaje mi się,że kupiła go sobie na rok. Zdziwiłam się jak zobaczyłam to zdjęcie, spójrzcie:





Heh bardzo mnie zdziwiło to zdjęcie,że dziewczyna ma nadal VIP'a SUPER ;o ale to nic nie będę narzekać xd może ktoś zwyczajnie kupił go na rok ( widzicie "JUDGE")



Teraz pewnie i wszyscy będą kupować STAR VIP'a, ponieważ zdobył furorę wśród ludzi.
Następną nowością w MSP jest "Świnka skarbonka" o niej nie będę zbyt pisać,ale napiszę :)

Świnka skarbonka jest to skarbonka,która miesiąc temu dotarła do MSP co ona robi? Otóż ona przechowuje twoje SC i fame. Jeżeli masz już pełną skarbonkę zazwyczaj są to fame jak masz 5000 fame ( nie wiem dokładnie ile) twoja skarbonka jest już pełna, nie możesz jej opróżnić dopiero możesz jak stajesz się VIP'em to wszystkie te "BONUSY" wylatują ze świnki. Jakiś czas temu zauważyłam co dzieje się ze świnką jeżeli odbieramy fame z naszego "Magazynu Fame" Świnka nagle się powiększa oraz znajduje się u niej " + " :)) zobaczcie zdjęcie:





Hmm...dziwne prawda? Dla mnie to całkiem spoko :)) 
Ale nie wiem jak wy sądzicie o tych całych zmianach. :D 
Zauważyłam też,że jedna dziewczyna miała skarbonkę złotą oraz miała VIP'a :o jak myślicie co to może oznaczać? Niestety nie mam zdjęcia ;-; :C 
Ooo...i tak dziękuję,że oglądacie moje seczki ^.^ jestem z Was zadowolona c: może zobaczycie mojego ostatniego seka ze znaj online będę bardzo wdzięczna :)))) 
Dziękuję za każdy obejrzany sek :)










To by było na tyle :3 Dziękuję za przeczytanie ^^ do zobaczenia w następnym poście :3333
Pa, cześć, narazie, dowidzenia. /directionerka



 








































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz