Menu

Get your dropdown menu: profilki

czwartek, 20 listopada 2014

Nowy konkurs + Newsy :)

Czeeeść :D
Wiem długo nie pisałam posta...CO NIE?! XD niedawno wróciłam ze szkoły :C pewnie u was też jest teraz tak zimno ;ccc Wakacje wracajcie!! Okey do rzeczy jest nowy konkurs na MSP c: nie było mnie wczoraj ( środa) na MSP, ponieważ musiałam się uczyć na sprawdzian z historii i te inne typowe szkolne sprawy...Ok nowy konkurs nazywa się:

The Rebellion- konkurs jest fajny, związany z walką czy czymś takim :))

Okeeej przejdźmy do rzeczy damy tak jak zwykle ubrania, animacje, rzeczy, tła + jest nowość.! Dodaje ubrania z konkursu,które mi się najbardziej podobają oraz jedna animacja.

Dobra zacznijmy od sklepu z ubraniami:


Ubrania:































Ciuchy no ładne :) nawet sobie takie pokupię :) moja ocena 10/10

Animacje:






No fajnie, fajnie :p Animki są też fajne,ale nie podoba mi się 5-ta animacja .=. przykro mi 
Ocena: 8/10







Tła:






Śliczne te tło :*Ale tylko jedne nie VIP'owskie :c ale i tak ładnie :***
Ocena: 9/10









Rzeczy:






Tutaj też jest ładnie :) ale nie aż tak XD no, podobają mi się rzeczy może sobie coś tutaj w czasie VIP'a kupię,ale trochę słabo poszło...
Ocena: 6/10





Oki teraz skończyliśmy konkurs dotyczący MSP ale jedziemy dalej obiecałam,że dodam looki z tego konkursu które mi się podobają oraz jedną animkę.
Ocena za cały konkurs: 33/40 trochę mało,ale może być ;)

Look'i z konkursu " The Rebellion" najładniejsze wybrane przez ze mnie:




Oto nasz pierwszy look bardzo on jest ładny <3 może go sobie podczas VIP'a zakupię. Ubrania składają się z:
-Czerwonych włosów-500 sc VIP
-Krótkiej sukienki-700
-Dziurawych getrów-600 sc
-Biało-szarych butów z poprzedniego konkursu- 525 sc

Śliczny komplecik dla VIP'ów doskonały :3







Ładny też ten look taki bardziej latowy,ale elegancki ^.^ Jeżeli jesteś VIP'em to zapraszam do kupowania takiego eleganckiego, kolorowego look'u zrobionego przez ze mnie
Skład:
-Czarno-czerwone włosy- 500 sc VIP
-Sukienka ( latowa)-650 sc
-Czerwone buty-500 sc

Moim zdaniem też jest ładniutki <3 ale dla Was też będzie idealny ;3











Komplet? Trochę za brzydki bo to nie jest wcale komplet. Ale ładna sukienka niestety VIP'owy strój 
Skład:
-Blond włosy- 500 sc VIP
-Złota sukienka-850 sc
Ten strój trochę brzydki...ale już trudno....
















Kolejnym lookiem jest o taki:
ładny prawda? Mi też się on podoba szczególnie ten komplet:
Skład:
-Czarne włosy- 625 sc
-Bluzka czarno-żółto-złoto- 525 sc
-Sukienka czarno-złoto-żółto- 575 VIP
-Czarne buty- 500 sc
Szczerze mówiąc ładny też ten komplet jest.








Ten look akurat jest śliczny <33333 Bardzo mi się on podoba jest to strój NIE VIP'owy  więc każdy może sobie zakupić taki komplet.
Skład:
-Blond włosy- 625 sc
-Krótka czarno-szara sukienka- 700 sc
-Czarne buty- 650 sc
Śliczny komplet bardzo on mi się podoba, po prostu kupię go ^^









Ten look jest Okej nie mówiąc,że on jest taki "Ślubny"
Jest on na jakieś wesele jak idziesz do jakieś MovieStar albo jak masz ślub XD komplet ogólnie składa się z daimonds.
Skład:
-Blond włosy- 6 diamonds
-Długa biała suknia- 8 diamonds
-Białe buty- 500 sc

Fajnie nawet to wygląda tylko,że musisz wydać 14 diax na ten komplet.













To już jest ostatni komplet na dzisiaj cóż no trudno XD
Komplet nie jest VIP'owski ale za to bardzo drogi. 
Skład:
-Suknia z ognia- 2500 sc
-Złote buty- 500 sc
-Blond włosy- 625 sc
No to na tyle z looków przejdziemy teraz na animacje. 
Moją ulubioną jedną animację z tego konkursu :)







Ulubiona Animka:






Jak widzicie animka wygląda tak:
Jest ona z dzisiejszego konkursu nazywa się: "Action Run" jest ona po 500 sc nie jest dla VIP'ów C:
Animka jest fajna,np. jak robisz jakiś film i jedna moviestar gdzieś biegnie to właśnie może Ci się to przydać.










Okej to już na tyle :c
Pewnie przyjemnie Ci się czytało mojego nowego posta. O i tak chcę dodać,że 6 grudnia dostanę VIP'a na miesiąc STAR <333 jestem taka szczęsliwa :*** napewno napiszę o tym posta, nie mogę się już doczekać świąt oraz cudownego śniegu wy pewnie też :DD Dobra to by było już na tyle Dziękuję za przeczytanie oraz posłuchanie dobrej muzyki :p To pa :****** do następnego postu. / directionerka












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz