Menu

Get your dropdown menu: profilki

czwartek, 27 listopada 2014

Konkurs + kilka zmian.

                                                                    Cześć wszystkim!Hej, wiem nie pisałam tydzień xd,ale zawsze tak robię. MSP zmieniło się! Na jakie? Na ŚWIĄTECZNE <3 tak, już są świąteczne rzeczy oraz tła!!
Oraz jest nowy konkurs.

Nowy konkurs to...Christmas Countdown-Świąteczny konkurs MovieStarPlanet <3 Bardzo mi się on podoba, ponieważ kojarzy mi się z świętami MSP tak jak i wy macie u siebie w domach. Gdy ja widzę od razu te tła to mi się już chcę grać i nie schodzić z komputera, to dodaje takiej radości do grania. Okej przejdźmy już do rzeczy, też są nowe zmiany w MSP ^^
Okej już przechodzę do zmian. Dzisiaj  podam mój kanał na YT oraz mojej najki XD
okej to dajemy XD
Mój-https://www.youtube.com/channel/UCWfIFT1IHYn903Vg5PmcaCg
Najka-https://www.youtube.com/channel/UCIDzh9hUG_lHjpmhAZ4S6Hg
p.s nagrywa Minecraft XD

Dobra teraz dodamy nowe zmiany i konkurs z MSP xd

Ubrania dziewczyna:
































































Tu tak ślicznie jest w ubraniach <3333  po prostu brak mi słów,żeby to opisać to jest po prostu ślicznie i pięknie *.* najpiękniej jak może być w ubraniach u dziewczyn c: 6 grudnia dostanę VIP'a więc możecie mnie zapraszać ;) do znaj teraz nie przyjmę bo mam limit ( 939 znaj)
Ocena tych ubrań 10/10


Dobra przejdźmy do animacji:

Animacje:





















Hmm...to tyle z animek XD dodałam też z top xd później też pokaże ulubione xd skreślone na turkusowo to animacje nie z tego konkursu ;____; animacje też są śliczne <3333 bardzo mi się podobają tak się jaram *.* ocena 10/10




Teraz czas na rzeczy

Rzeczy:

















Tu też pięknie XDDD i ślicznie *o*
Kupię też jakieś rzeczy z MSP do pokoju żeby potem urządzić imprezę XDDD i tak wszystko ładnie i ślicznie :D
Ocena 10/10








Tła:
Nie mogę dać teł ponieważ nie wiem co się dzieje z moimi zapisanymi plikami przepraszam/ sorry za to xd ale nie będę drugi raz zapisywać to samo. Widziałam już te tła,ale w też możecie je zobaczyć na MSP :) ocena 9/10

Oki to tyle teraz dodam ubrania do chłopaków ( wiem nowość)

Ubrania chłopcy:


































U chłopaków? Też jest slicznie :***
Bez obrazy ładnie mają tutaj przynajmniej te świąteczne rzeczy. Myślę,że moja najka kupi sobie coś z tego. Ocena 10/10






Dobra ocena z nowego konkursu: 49/50 Bravo MSP pokochałam ten konkurs i odrazu dałam Wam 10 punktów na ten konkurs.

Dobrze przejdźmy teraz do zmian MSP :D są pare ;)))
 1. Na MSP nastąpiła zima xd zaraz dam Wam screeny z MSP:



































Nasze MSP wygląda cudnie jak jest na naszej niesamowitej planecie zima <3 Po prostu podoba mi się tutaj :dd
Jest pięknie






2. Nowa karta +...




Widzicie? Nowa karta podarunkowa MSP! pokaże ją dla chłopaków i dziewczyn.











Niestety nie umiem znaleźć karty podarunkowej MSP dla dziewczyn pewnie się nie zapisało ;___; ale cóż...dziewczyny same mogą se zobaczyć ;)



3. SKLEP MSP!!!
Popatrzcie tylko! Nasza wspaniała gra ma OFFICIALNY SKLEP MSP i do tego online jak to zobaczyłam się ucieszyłam ^^ pierwszy raz mogę kupić koszulkę MSP z nadrukiem :*
Może zobaczycie zdjęcia?:






Widzicie? Ładne te koszulki są jeszcze ręczniki i worki-torby na WF :))) fajnie XD












3. Zmiana oczów MSP

Gdy to zobaczyłam to się przeraziłam :O co to jest?! Nie wiedziałam co się dzieje z naszymi oczami na MSP chcesz takie coś zrobić? Wejdź sklep--> klinika piękna---> zmień oczy i już zobaczysz dziwną magię MSP zobacz zdjęcie:





Naprawdę?! MSP co się dzieje czemu moje konto gdy zmieniłam oczy moja moviestar jest zapłakana? Nie ma żałoby!












4. Nowe prezenty:
W  to nie uwierzycie! Gdy ostatnio byłam na MSP i wbiłam lvl na innym koncie widziałam nowe prezenty byli to włosy rzeczy na MovieStar oraz rzeczy do pokoi zobaczcie zdjęcie a nie uwierzycie:




Niesamowite co nie? Podoba mi się właśnie te prezenty XDDD
Są też włosy ( znaczy ja miałam)










Okej przejdźmy teraz do ciuch i animka tygodnia ( zmieniłam nazwę xd) dodałam też chłopięcy look.
Zaczynamy!

Ciuch tygodnia dziewczyna:




Ciuszek i ogólnie stylizacja jest ładna zaprojektowana przez ze mnie :) bardzo mi się podobają kolory :)
Komplet do kupienia dla VIP'ów :D
Sorry że nie podam w jakiej cenie ale kompletnie zapomniałam :c sorka podam w następnym poście przy innych lookach.












Hehe ładnie XD podoba mi się kreacja wykonana przez ze mnie jest VIP'owa no niestety ;c ale gdy jesteś vip to sobie zakup stylizację taką jaką zaprojektowałam.
Bardzo mi się podoba tylko wynosi 2300 sc jeżeli masz tyle kasy i jesteś VIP to zapraszam :*

















Niestety VIP;owe :C dzisiaj komplety będą raczej VIP'owe no sorki c: I tak to mi się bardzo podoba! Jest to strój mikołajkowy <3333 jest prześliczny moim zdaniem mówiąc. 
Kupię go mimo że tylko buty się składają dla VIP'ów kolory są przepiękne <3 i śliczne ^.^













Ciuch tygodnia chłopak:






Look dla chłopaka <3 śliczny jest sama bym chciała taki zrobić :D ale niestety jest dla VIP'ów ale bardzo mi się podoba. Zachęcę moją najkę do kupienia tego stroju. Raczej będzie mieć VIP'a wtedy kiedy ja :)) ( 6 grudnia) myślę,że go kupi ale nie wiem,bo nie mam jak z nim gadać,bo ma na mnie focha :C
Myślę,że szybko minie.









Okaay teraz przejdźmy do animacji tygodnia.

Animacja tygodnia:





Zimowa animacja <3 kocham ^^ naprawdę jest piękna <3 zakupię ją w VIP'ie :3 ponieważ jest bardzo śliczna i droga wcale nie jest...7 daimonds C: ja i tak kupię,bo będę bogata na MSP 110 diamonds :D
Ale i tak prześliczna ta animka <3











2.



Jest śliczna <3 podoba mi się bardzo ^^
troszeczkę droga...1100 sc NIE VIP! Ale vipy jak mają dużo kasy to sobie kupią :)))
Jest śliczna ta animacja, moviestar zapakowana w prezent świąteczny <3 No ładanie łądnie <33333











3.


To jest już chyba ostatnia animacja tygodnia :)
No,co by tu powiedzieć? Po prostu podoba mi się :*
Kojarzy mi się z znaną bajką " Kraina Lodu"
Też są tam płatki śniegu i śnieg :D 
Ooo i chcę dodać,że znalazłam na MSP strój Elsy oraz jej włosy może i kiedyś kupię  <3 Ale i tak mi się wszystkie animki podobają. Tak dzisiaj wybrałam trzy, w tamtym konkursie była jedna,ale cóż :D
Teraz są trzy ulubione animacje tygodnia XD









Ohoho ale się rozpisałam  :)
Już nie daję siły XD
Boli mnie już łokieć z tego pisania no niestety :c
Ale trudno...Już musimy zakończyć ten post.

Czeeeść, pa do następnego ( tygodniowego posta)
Żegnam Was ja :c
/ directionerka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz