Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 12 sierpnia 2016

STAR GAMES



Hej tu Maja ;)
Piszę wam posta szybko, bo zaraz idę do sklepu, ale do rzeczy
A i chce powiedzieć, że jak mi się uda (prawdopodobnie nie) to napiszę wam jeszcze 2-3 posty :))
Ale oki, pamiętacie "STAR GAMES"? No to XD:




Udało wykonać mi się wykonać WSZYSTKIE zadania, tak przy pomocy diaxów heheh :'))
Zrobiłam parę tych zadań sama, a większość przy diamentach, bo naprawdę nie chciało mi się nic kupować czy zmieniać twarzy so ;_; plus moje kochane lagi na chromie ;'))
Ale robiłam to tylko dlatego, żeby mieć tego słodkiego booniego *-*





































A i polecam wam posłuchać nowej piosenki One Republic - Kids, która wyszła dzisiaj, jest ŚWIETNA!! <3 *----* I Green Day - Bang Bang, też jest cudowna <3

A więc to by było na tyle,
Myślę, że post wam się podobał :)
Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz