Menu

Get your dropdown menu: profilki

piątek, 19 sierpnia 2016

Little Heart Breakers



Hejka tu Maja
Piszę wam posta teraz, bo jakieś 40 minut temu gadałam z Mirandą i grałam z nią w osu a wcześniej byłam w empiku na ivencie u Gimpera ^^ Może kiedyś wam napiszę o tym posta, ale jak będzie mi się chciało i będę mieć dzień opierdalingu XD
Oki może przejdźmy do posta :D

Okładka:



Ciuchy:

















Ciuchy są okej, średnio było coś wybrać ciekawego i looki w prawdzie tworzyłam już z tymi samymi parami spodni, ale włosy to zjebali na maksa :/ 5/10

Looks:

Look #1
*DIAXY & BEZ VIP*





















Ten look jest taki oki, czarny look jest idealny *.* i te włosy, które tak "trochę" kojarzą mi się z Harley z Suicide Squad :d Krótka koszulka z napisem "sorry" (nie widać tego napisu ale cii) spodnie z dziurą w kształcie serca awe i te buty omg. Dodatkowo jest tutaj taki wisiorek i spłakany makijaż XD




















Look #2
*DIAXY & BEZ VIP*





















Tu taki skromny look, ponieważ dałam tylko crop top bluzę spodnie i buty :')
Włosy jak już mówiłam, nie są zbyt fajne, ale ciuchy są ok. Bluza aka crop top, która jest moim fav i jest oczywiście czarna <jak cały look he> czarne spodnie teraz z dwoma dziurami w kształcie serca i czarne buty, które są chyba za diaxy???



















Look #3
*BEZ VIP*





















Nie wiem co sądzić o tym looku, jest dziwny XD
No nie wiem, czy te włosy tutaj pasują, ale ok. Koszulka biała z szarymi elementami i to serce omg kojarzy mi się z sosami z New broken scene af :> i szare spodnie też z dwoma dziurami w kształcie serca, i takie jakieś buty wzięłam. 




















Look #4
*DIAXY & BEZ VIP*





















Ten look jest całkiem spoko XD
Bo czarny he, dobra. Czarna bluzka? czy crop top <chuj wie> i czarne spodnie z dziurami w kształcie serca (moje fav omg) plus czarne buty te za diamenty. Dziwne tutaj te włosy bardzo mi się podobają a tam tak średnio (nie chodzi w ogóle o kolor jak coś) ale ten look jest całkiem oki.




















O.o tak dziwnie, bo nie ma żadnego looka do vipów ok

Animacje:















Co do animacji są fajne, no podobają mi się ;D
Nie wiem co tu się mam wypowiadać, no po prostu fajna XD 10/10

Ej teraz hit XD Maja wraca do starych opisów z animacji tygodnia ahahah

Animacja tygodnia:





















Nazwa: Too Late For Sorry
VIP: nie
SC: 625
Diamenty: nie
Kategoria: Miłość & Emocje
Opis: Tekst z piosenki Justina aw, MS pokazuje nam napis "sorry" na drewnie czy co to XD

Rzeczy:














Mogli być w sumie o ciut lepsze :/ 6/10

Tła:














Pierwsze tło bardzo mi się podoba, a to drugie nie musieli wstawiać, bo chujowe jest v:
I ocena się zniża lol 8/10
CAŁOŚĆ: 29/40 No...słabo D; (nie wiem czy w sumie dobrze policzyłam XD jeżeli się pomyliłam to napisz w komentarzu XD)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Teraz czas z świata MSP XD
Nie wiem czy to już dodawałam, ale bodajże nie
Od paru tygodni (chyba 2) jest nowy vip :)




A więc to by było na tyle
Myślę, że post wam się spodobał, ja idę spać :* Dobranoc nocne marki he :D <3
Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz