Menu

Get your dropdown menu: profilki

sobota, 6 sierpnia 2016

IMVU Z MIRANDĄ :D



Hejka tu Maja :)
wczoraj gadałam z Mirandą przez skajpa :d i graliśmy pierw w osu a później poszliśmy na wspólne zakupy na imvu. Dzisiaj planujemy znowu gadać obejrzeć anime pograć w osu czy imvu :v a i może (jak będziemy grać w imvu) to dodam wam jakieś zdjęcia, chcę aby na tym blogu się coś działo, więc no. Później jak moja Szklanka poszła to robiłam rożne stylówki (chuj z tym jak to się pisze) Zapraszam ;>



Tu takie z Mirą :D
Ja to ta bardziej opalona, a Mira to ta bladsza ;d

Później robiłam jakieś looki c:


*kliknij by powiększyć :D*

*-*




Tak trochę tutaj oczy mi się zjebały na niebieskie a miały być brązowe lol





Omg czy tylko mi ten look ^ i pierwszy przypomina tą słodką Bea'e Miller z 2014 roku :< Kiedy nosiła te kapelusze i miała takiej długości włosów? Czasy boże :'((





Również jeden z moich ulubionych *-*
Glany tutaj >>>>>>>

Tak btw gra ktoś w imvu, macie lub mieliście tam vipa? Napiszecie do mnie na pv, bo miałam w planach kupować, ale nie wiem czy się opłaca i no ;_; A i jeżeli nie macie co robić tam z kasą, kupiłby mi ktoś jakiś look? :) Proszę x 
Możecie mnie dodawać do znajomych to ja:



Na górze nick :)

Okej to by było na tyle, myślę, że post wam się podobał <a i mam vipa na msp więc możecie zapraszać ^^ + 10 lvl :)>
Pa x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz